Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:40:08 GMT

۱۹۴۳ واحد مسکن مهر در همدان فاقد متقاضی است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۹۲۸۱

۱۹۴۳ واحد مسکن مهر در همدان فاقد متقاضی است

مجید صالحی‌امیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در زمینه احداث مسکن مهر، از ابتدا تاکنون در شهرهای بالای  ۲۵ هزار نفر جمعیت ۲۹ هزار و ۳۹۵ واحد ساخته شده است اظهار کرد: این میزان نشان از تحقق ۹۸ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه ساخت ۲۹۸ واحد مسکن مهر باقی‌مانده، ۲۸ هزار و ۶۵۶ واحد افتتاح شده و ۴۴۰ واحد فاقد متقاضی است بیان کرد: از تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر در استان همدان ۱۱۴ واحد تعاونی شامل( ۱۸ واحد ضایعات نخاعی و ۹۶ واحدی تعاونی هگمتان شهر سینا)، ۷۵ واحد تفاهم‌نامه سه جانبه شامل (۶۳ واحدی یادمان بنا) و (۱۲ واحد کولاد کومه) که حداکثر این دو پروژه تا پایان خردادماه افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه از واحدهای باقیمانده ۱۰۹ واحد خودمالک نیز باقی مانده که در مجموع ۲۹۸ واحد است افزو: دو پروژه تعاونی ۳۰۰ واحدی و ۱۴۰ واحدی مسکن مهر در شهر ملایر که به علت فاقد متقاضی بودن از پروژه‌های مسکن مهر خارج و به پروژه اقدام ملی تبدیل شده است ضمن اینکه در آینده نزدیک عملیات اجرایی این دو پروژه آغاز خواهد شد. 

وی یادآور شد: اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان متولی پروژه‌های تفاهم‌نامه سه جانبه مسکن مهر با تمهیدات و پیگیری‌های به عمل آمده حداکثر تا پایان خردادماه همه پروژه‌های تفاهم نامه سه جانبه را تعیین تکلیف و به متقاضی تحویل خواهد داد.

صالحی با بیان اینکه پروژه‌های باقیمانده تعاونی به علت مشکلات خود تعاونی (مالی -حقوقی) امکان افتتاح تا پایان سال را نخواهند داشت گفت: این اداره‌کل به منظور رفع مشکلات این تعاونی‌ها کمافی السابق نسبت به پیگیری امور حقوقی مشاوره به تعاونی و جذب اعتبار برای کمک به تکمیل این پروژه‌ها اقدام خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت احداث مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت اظهار داشت: از ۷ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن مهر، تاکنون ۵ هزار و ۹۴۷ واحد افتتاح شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰۳ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است افزود: کار ساخت یک‌هزار و ۵۰۳ واحد نیز فعلا باقیمانده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید صالحی مسکن مهر همدان واحد مسکن مهر فاقد متقاضی مسکن مهر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت