Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@00:04:26 GMT

معلم ها، مرداد ماه واکسینه می شوند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۹۹۷۹

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه معلم ها در فاز سوم واکسیناسیون کرونا قرار دارند، گفت: آنها در مرداد ماه واکسینه خواهند شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دکتر سیما سادات لاری، درباره وضعیت تزریق واکسن کرونا به دانشجویان، معلم ها و اساتید، افزود: اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکنون واکسینه شده‌اند و برنامه ریزی برای واکسیناسیون سایر اساتید سایر دانشگاه‌ها هم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: معلم ها نیز در فاز سوم واکسیناسیون کرونا قرار دارند و در مرداد ماه واکسینه خواهند شد.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه دانشجویان علوم پزشکی بالینی نیز در فاز یک واکسینه شدند و تعداد دیگری نیز ممکن است اضافه شوند که واکسیناسیون آن‌ها هم انجام خواهد شد، گفت: در مورد واکسیناسیون سایر دانشجویان نیز به میزان واکسن‌هایی بستگی دارد که در دسترس قرار گیرد؛ بنابراین بر اساس تعداد واکسن‌های وارداتی یا تولید داخل، برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانشجویان انجام می‌شود.   برنامه‌ای در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد وی درباره برنامه وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: در مورد واکسیناسیون دانش آموزان نیز در حال حاضر واکسن تائید شده برای سن کمتر از ۱۸ سال در کشور نداریم و فعلا برنامه‌ای در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد.   لاری با بیان اینکه در سایر کشور‌ها نیز کودکان معمولا جامعه هدف تزریق واکسن کرونا نبوده‌اند، گفت: البته در برخی کشور‌ها تزریق یکی از انواع واکسن‌های کرونا به گروهی از کودکان آغاز شده که هنوز نتایج آن منتشر نشده است. برچسب ها: واکسن ، کرونا ، معلمان ، دانش آموزان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واکسن کرونا معلمان دانش آموزان واکسیناسیون دانش آموزان معلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند