Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین العابدین نیک مرام چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از فرمانداری شهرستان آباده افزود: این سایت می تواند جوابگوی سرمایه گذاران فارس و استان های همجوار باشد.

وی ادامه داد:‌این سایت پس از استعلامات لازم از دستگاه های اجرایی شهرستان در هفته گذشته در کارگروه سرمایه گذاری استان با حضور معاون اقتصادی استاندار و نماینده مردم در مجلس و مدیران کل ذیربط استانی تصویب و  برای اقدامات بعدی به فرمانداری ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آباده با بیان اینکه شعار سال رهبری به عنوان یک راهبرد مهم در فرمانداری آباده مد نظر قرارگرفته است ، گفت: مفتخریم که در ابتدای سال ۱۴۰۰ این طرح به تایید و تصویب رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از مزایای این سایت، تجمیع همه کارخانه ها در یک مکان خاص، رفع مشکلات محیط زیستی و ارائه خدمات و تسهیلات بهتر از جمله زمین ارزان و به صرفه است گفت: ۱۱ سرمایه گذار متقاضی احداث کارخانه، موفق به ژیشبرد امور برای کار در این سایت شده اند که حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است که بیش از ۳ هزار نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

 آباده از شهرستان های شمالی فارس است که فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۲۷۵ کیلومتر است.

برچسب‌ها اقتصادی اشتغال زایی استانداری فارس آباده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصادی اشتغال زایی استانداری فارس اقتصادی اشتغال زایی استانداری فارس آباده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهردار آباده گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان آباده و به علت اجرای عملیات عمرانی، بلوار استاد مهندسی آباده، حد فاصل میدان انقلاب تا کمربندی این شهر تا اطلاع بعدی مسدود است.

مهدی شاکر افزود: شهروندان می‌توانند تا بازگشایی این مسیر، از مسیر‌های جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت