Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های قهرمانی دو و میدانی کشور، گرامی داشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد پس از دو روز رقابت تیم ها طی روزهای دوم و سوم خرداد ۱۴۰۰ در اراک با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی که با حمایت مالی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در این رقابت شده حاضر شده بود،  به پایان رسید.

تیم آذربایجان شرقی با کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره موفق به کسب جایگاه اول این مسابقات شد و تیم های همدان و گلستان به ترتیب، رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان ۳ مدال طلای تیم آریا سهند تبریز را در این مسابقات در رشته های دوی ۴۰۰ متر، دوی ۴۰۰ متر با مانع و دوی ۲۰۰ متر کسب کردند و در مسابقات دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی نیز این تیم موفق شد یک مدال طلای دیگر کسب کند.

گروه صنعتی آریا سهند تبریز در کنار توسعه صنعتی و اشتغالزایی، وظایف اجتماعی برای توسعه همه جانبه کشور در سایر عرصه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را دنبال می کند و بر همین اساس حامی مالی تیم دو و میدانی استان آذربایجان شرقی به عنوان ورزش مادر شده است تا تیم دو و میدانی این استان با نام و پیراهن این گروه صنعتی در مسابقات ملی شرکت کند.

آریا سهند تبریز، تولید کننده انواع لوله، پروفیل و قوطی فولادی

گروه صنعتی آریا سهند تبریز، در مساحتی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی آخولا به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ حمل‌کاری در سال ۱۳۹۵ با بهره‌گیری از توان فنی و علمی کارشناسان داخلی و با هدف تولید انواع لوله‌، پروفیل و قوطی وهمچنین تولید انواع لوله‌های استیل آغاز به کار کرده است.

ظرفیت تولید ماهیانه کارخانه  معادل ۶۰۰۰ تن در ماه است که در فازهای پیش رو تا ۱۲۰۰۰ تن قابل افزایش خواهد بود. با دستیابی به این سقف تولید بیش از ۱۲۰۰۰۰ تن در سال در این کارخانه محصول تولید خواهد شد که در نوع خود عدد بی نظیری است.

تولید باکیفیت انواع لوله، پروفیل و قوطی  فولادی در داخل کشور باعث می شود تا صنعتگران داخلی با اطمینان از کیفیت محصولات تولید داخل درصدد رقابت با تولیدکنندگان خارجی برآیند. بر همین اساس، تولیدکنندگان داخلی با دسترسی مناسب و قیمت رقابتی با رقبای خارجی توانسته اند هم محصول با کیفیت عالی تولید کنند و هم در رقابت با محصول خارجی از مزیت های بیشتری برخوردار شوند.

گروه صنعتی آریا سهند تبریزعلاوه بر اشتغالزایی و تولید محصول با کیفیت مورد نیاز بازار در داخل کشور، موفق شده است بر توانمندی تولیدکنندگان داخلی در بسیاری از زمینه های صنعت کشورمان بیفزاید و از واردات بی رویه ی محصول نهایی نیز بکاهد که ارزش افزوده این کار قابل محاسبه و ارزش گذاری نیست .آنچه محصولات این شرکت را با دیگر محصولات بازار متمایز می کند ، بهره گیری از مواد اولیه مرغوب ، فضای فیزیکی متناسب، تجهیزات مدرن ، دقیق و پیشرفته و به کارگیری نیروم متخصص، جوان و کارآمد است.

فعالان حوزه فولاد و علاقمندان به همکاری با این گروه صنعتی می توانند از طریق سایت رسمی گروه صنعتی آریا سهند تبریز و یا شماره تلفن های ۰۴۱۳۳۱۰۸۰۰۰ با این گروه صنعتی در ارتباط باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گروه صنعتی آریا سهند تبریز دو و میدانی انواع لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • هوای تبریز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو