Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کمپانی گوگل در حال تست منوی به اشتراک گذاری جدیدی برای کروم است که تمامی گزینه‌های به اشتراک گذاری در آن جای داده خواهند شد. کمپانی گوگل در حال تست منوی به اشتراک‌گذاری جدیدی برای مرورگر کروم است که تمامی گزینه‌های به اشتراک گذاری در آن جای داده خواهند شد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی xda-developers، شما در ساخت فعلی گوگل کروم برای دسکتاپ می‌توانید با کلیک روی نوار آدرس چند گزینه به اشتراک‌گذاری مختلف را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در Omnibox کروم در کنار دکمه بوک مارک آیکون‌های “Send to your devices” و “Scan QR code” مشاهده می‌شود.
 
 با این حال سایر گزینه‌های به اشتراک‌گذاری نظیر “Save page as”  و  “Cast” در منوی سه نقطه مخفی شده‌اند. اگر چه بنظر می‌رسد این چیدمان چندان بهینه نیست، اما از آنجایی که قراردادن تمامی گزینه‌های به اشتراک‌گذاری می‌تواند نوار آدرس را بیش از حد شلوغ کند، پس این طرح فعلا بهترین گزینه موجود گوگل بوده است. با این حال این کمپانی در تلاش است تا این چیدمان را تغییر بدهد.
 
گزارش‌های به دست آمده از Chrome Story نشان می‌دهد که گوگل به زودی منوی به اشتراک‌گذاری جدیدی را به نوار آدرس کروم خواهد افزود. این منو که با آیکون “+” نمایش داده می‌شود، جایگزین آیکون‌های “Send to your devices” و “Scan a QR code” خواهد بود. با کلیک روی این آیکون یک منوی دراپ داون برای کاربر باز خواهد شد و گزینه‌های مختلف به اشتراک گذاری  از قبیل “Scan a QR code” ،“Copy link” ، “Save page as”  و “Cast”  در آن ظاهر می‌شود.
   [ اگرچه در این منو گزینه “Send to your devices” دیده نمی شود، اما گوگل ممکن است آن را در زمان عرضه این قابلیت به فهرست یاد شده بیفزاید. این کمپانی حتی ممکن است به مرور زمان گزینه‌های به اشتراک‌گذاری دیگری را نیز به این فهرست عرضه کند، اما در حال حاضر اطلاعاتی در این باره در دست نداریم.

گفتنی است این منوی جدید به اشتراک‌گذاری در گوگل در حال حاضر در کانال کاناری فعال است، اما در قالب یک پرچم آزمایشی عرضه می‌شود.
شما می‌توانید با رفتن به ادرس chrome://flags و جست‌وجو برای پرچم “Desktop Sharing Hub in Omnibox” این قابلیت را فعال کنید.
در صورت فعال سازی، این پرچم گزینه‌های به اشتراک‌گذاری موجود در نوار آدرس را با آیکون جدید “+” جایگزین می‌کند.
 
در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این قابلیت به نسخه پایدار کروم وجود ندارد. البته گوگل در تلاش است تا علاوه بر منوی به اشتراک‌گذاری جدید، قابلیت‌ها و بهینه‌سازی ویژه‌ای را برای مدیاپلیر کروم عرضه کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل کروم مرورگر وب گزینه های به اشتراک گذاری نوار آدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام