Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:05:57 GMT

آشنایی با هتل های پنج ستاره استانبول

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۳۳۴۵

 خبرگزاری آریا- هتل های پنج ستاره استانبول از جمله هتل های لوکس محسوب می شوند که بسیار زیبا هستند. استانبول شهری توریستی در قلب ترکیه می باشد و هتل های 5 ستاره استانبول، چهره شهر را دگرگون کرده است. امکانات و زیرساخت های موجود در هتل های پنج ستاره استانبول باعث شده است که این شهر هر ساله میزبان توریست های زیادی از سراسر جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با هتل های پنج ستاره استانبول                    

هتل های پنج ستاره استانبول بسیار لوکس و زیبا هستند که محبوبیت زیادی در بین توریست ها دارند. هتل های پنج ستاره استانبول از نظر امکانات و زیرساخت های موجود، در سطح بالایی قرار داشته و از استانداردهای حرفه ای جهانی برخوردارند. استفاده از جدید ترین تجهیزات مدرن و مخصوصا وسایل استریل مخصوص هتل برای مبارزه و جلوگیری از شیوع کرونا از دیگر امتیازات هتل های پنج ستاره استانبول است.

هر ساله بسیاری از افراد و گردشگران از کشورهای مختلفی راهی ترکیه و شهر استانبول می شوند. هتل های پنج ستاره استانبول منظره متفاوتی از شهر را ایجاد کرده اند که موجب جذابیت هر چه بیشتر این شهر شده است . برج های بلند و هتل هایی که حدود 40 طبقه دارند استانبول را به یکی از زیباترین شهر های دنیا تبدیل کرده است.

 استانبول هر سال بخصوص از خرداد ما تا آخر تابستان میزبان گردشگران روسی و آلمانی و فرانسوی و ایرانی می باشد و بسیاری از ایرانیان نیز علاقمند هستند در هتل های پنج ستاره میدان تکسیم اقامت داشته باشند. دسترسی آسان به مترو و خیابان استقلال ، استخر، سالن ماساژ و بدنسازی  ، تنوع عالی صبحانه ، اتاق های زیبا، از دیگر مزایای هتل های 5 ستاره میدان تقسیم است.

هتل های پنج ستاره استانبول دارای مدیریت و پرسنل حرفه ای بوده و برای امور فرهنگی و گردشگری، برنامه های مختلفی را در نظر می گیرند. برای مثال هتل شرایتون استانبول به علت نزدیکی به مرکز انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول و نزدیکی به میدان تقسیم سرویس رایگان برای انتقال مسافرین به خیابان استقلال و میدان تکسیم گذاشته است و وجود توریست های ایرانی و عرب در استانبول، برنامه های شاد و برخی مراسمات می پردازند ، همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی برای راحتی بیشتر مسافرین تدارک دیده شده است.

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره استانبول

در این قسمت به بررسی و معرفی معروف ترین هتل های پنج ستاره استانبول پرداخته و توضیحاتی را ارائه می دهیم:

هتل هالیدی این شیشلی هتل دیوان استانبول هتل گرند جواهر استانبول هتل مرکور استانبول بومونتیهتل الیت ورلد استانبول

هتل های پنج ستاره استانبول زیاد بوده و ما در این قسمت به بررسی معروف ترین و پرطرفدارترین آن ها می پردازیم. اولین هتل ما، هتل هالیدی این شیشلی می باشد. این هتل در منطقه شیشلی استانبول قرار داشته و فاصله بسیار کمی تا میدان تکسیم دارد.

 میدان تقسیم یکی از اصلی ترین میدان های شهر استانبول می باشد که در اطراف آن، مراکز خرید و پاساژها و مراکز تفریح و بازی متفاوتی وجود داشته و در واقع این منطقه، محل اصلی تردد گردشگران می باشد. هتل هالیدی دارای امکانات متفاوتی از جمله حمام ترکی، اتاق های بسیار زیبا و لوکس با کف چوبی، استخر بسیار زیبا جهت تفریح و خوش گذرانی برای مهمانان می باشد.

معمولا در هتل های پنج ستاره امکاناتی فراتر از سایر هتل ها بوده و به صورت ویژه به خدمات رسانی به گردشگران می پردازند. برای مثال در این هتل برای افرادی که دارای محدودیت ها یا مشکلات حرکاتی و جسمی هستند، ویلچر و اتاق های مخصوصی در نظر می گیرند و همواره گروه خدمات هتل، در اختیار این افراد هستند. هتل هالیدی دارای آرایشگاه های زنانه و مردانه مجهز و به روز، انواع کافی شاپ و رستوران و برخی موارد دیگر می باشد و در حالت کلی هتلی بسیار زیبا و با امکانات می باشد.

هتل دیوان در قلب استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است. این هتل به علت دکوراسیون و چیدمان و معماری داخلی خودش شهرت خاصی در زیبایی دارد. در این هتل امکانات ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه به صورت رایگان بوده و امکانات متنوع از مراکز بازی و تفریح گرفته تا انواع استخر و رستوران و برخی موارد دیگر موجود می باشند.

 از دیگر هتل های پنج ستاره استانبول، می توان به هتل گرند جواهر اشاره کرد.

هتل های پنج ستاره استانبول، دارای امکاناتی مانند استخر های روباز و سرپوشیده مجزا هستند.

این هتل استخرهای روباز و سرپوشیده مجزا داشته و شرایط مناسبی برای تفریح گردشگران در نظر گرفته است. همچنین دارای چندین رستوران بین المللی و محلی می باشد که شما می توانید طعم غذاهای بی نظیر ترکی را در این هتل لوکس، تجربه کنید و لذت ببرید. اتاق ها و محل اقامت این هتل بزرگ بوده و خانواده های پرجمعیت می توانند از این هتل استفاده کنند.

هتل مرکور بومونتی استانبول در مرکز منطقه بومونتی قرار داشته و دارای یک تراس می باشد که منظره بسیار زیبا از شهر را نشان می دهد. این منظره در روزهای بارانی به شدت جذاب و زیبا می باشد. این هتل لوکس دارای اتاق های عایق صدا بوده و انواع امکانات پذیرایی از جمله آب معدنی، نوشیدنی های رایج، دستگاه قهوه ساز، میز کار و استخر و مراکز تفریح برای سنین مختلف می باشد. شما با اقامت در این هتل، خاطره ای به یاد ماندنی از استانبول به یادگار خواهید داشت.

مسائل مربوط به هتل های پنج ستاره استانبول

برخی نکات در مورد هتل های پنج ستاره استانبول قابل بررسی می باشد که در ذیل بررسی می کنیم:

تسلط کارکنان به زبان های خارجی دارای امکانات متعدد فضا و محیط بسیار زیبایی دارند

کارکنان هتل های پنج ستاره استانبول به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستند و از این بابت هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. این هتل ها لوکس بوده و امکانات رفاهی متعددی از استخر و محیط های بازی و تفریحی گرفته تا انواع امکانات هتل از جمله بیمارستان داخلی هتل، رستوران های محلی و بین المللی، پارکینگ و ترانسفر رایگان، پذیرایی و عصرانه های سفارشی و بسیاری از موارد دیگر هستند. هتل های پنج ستاره استانبول دارای معماری و دکوراسیون بسیار زیبایی هستند که منظره زیبایی را ایجاد کرده اند. مشاهده منظره زیبای شهری از بالای ساختمان هتل، سرویس های مخصوص اتاق و رسیدگی به درخواست های ویژه، مهمانان جزو وظایف پرسنل هتل های پنج ستاره استانبول هستند. به شدت به مهمانان احترام می گذراند و رعایت ادب و احترام جزو اصول اصلی آن ها می باشد.

هتل های پنج ستاره استانبول، منظره بسیار زیبایی مشرف بر شهر دارند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هتل های پنج ستاره استانبول هتل های لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با استاد شعله

 

 استاد اسماعیل آشتیانی که از شاعران و نقاشان بزرگ ایران و با تخلص شعله، از شاگردان کمال الملک بوده است.

آشتیانی در مدرسه مستظرفیه تحصیل کرد و سپس معلم و مدیر آنجا شد و در سال‌های مدیریت او آموزش درس‌های تازه‌ای، چون مینیاتورسازی، تذهیب، کالبدشناسی، تاریخ هنر و ریاضیات به درس‌های مدرسه افزوده شد.

استاد اسماعیل آشتیانی در سال ۱۳۲۶ ش، به استادی دانشکده فنی برگزیده شد.

استاد اسماعیل آشتیانی آثار بسیاری دارد که بخشی از آنها به وسیلهٔ خود وی به کتابخانه مجلس شورای ملی واگذار گردیده‌است و شماری در موز‌ها و مجموعه‌های خصوصی و نزد خانوادهٔ او نگاهداری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • آشنایی با استاد شعله
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد