Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به ۹ روستای شهرستان الیگودرز تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی به روستاهای شهرستان الیگودرز اظهار کرد: تا پایان خردادماه سال جاری ۹ روستای شهرستان الیگودرز از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۱۶ روستا در سطح استان در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود در شش‌ماهه نخست سال جاری ۶۵ روستا از این روستاها به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۲۳۷۳ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان ۱۸۸۶ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و در بخش شهری گازرسانی به تنها شهر باقی‌مانده شول‌آباد را از دیگر طرح‌های توسعه‌ای و در دست اقدام این شرکت است.

گودرزی در ادامه این بازدید در کارگاه‌های پیمانکاران اجرایی این پروژه‌ها در محورهای خاک بتیه و مال آشور، حضور پیدا کرد و بر رفع مشکلات پیمانکاران جهت تسریع در اتمام پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: شرکت گاز استان در راستای تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نسبت به تسریع اجرای پروژه‌های گازرسانی تأکید ویژه‌ای دارد و با توجه به اینکه توسعه زیرساخت‌های گازرسانی یکی از عوامل مهم رشد و توسعه اقتصادی است از کلیه دستگاه‌های اجرایی که در راستای تحقق این هدف، شرکت گاز استان را همراهی می‌کنند تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان الیگودرز شرکت گاز لرستان گازرساني روستا اليگودرز شهرستان الیگودرز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی