Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:59:57 GMT

انتخابات، نمایش اقتدار و عزت ملی است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۰۳۴۱

انتخابات، نمایش اقتدار و عزت ملی است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در همایش هیأت‌های نظارت بر انتخابات استان گفت: امروز و با توجه به صف‌آرایی‌های مختلف و نظم جدید سیاسی در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی، آنچه بیش از گذشته اهمیت دارد؛ نمایش اقتدار و عزت ملی در چشم جهانیان است.

وی تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را موضوعی دارای اهمیت عنوان و با اشاره به کارکرد‌های متعدد این موضوع برای کشورمان، تصریح کرد: به طور قطع؛ با حضور پرشور همه آحاد جامعه در این عرصه سیاسی – اجتماعی، مردم پیروز اصلی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده عالی دولت در گیلان انقلاب اسلامی را بر مبنای ایثار، نفی طاغوت و ایدئولوژی توحیدی و نظام اسلامی ایران را متعلق به مردم دانست و گفت: ملت در شکل‌گیری نهضت اسلامی، همواره پشتیبان امام راحل بوده‌اند و در پیروزی علیه رژیم ستمشاهی نیز، آنان نقش آفرینی اصلی را بر عهده داشتند.

ارسلان زارع افزود: حضور حداکثری ملت در انتخابات، علاوه بر آنکه پشتوانه مستحکمی از اقتدار ملی است؛ تجلی آنست که نظام اسلامی ایران، بر اراده مردم استوار بوده و جلوه‌هایی از وحدت و انسجام ملی را به نمایش می‌گذارد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو به واسطه تعیین عالی‌ترین مقام اجرایی کشور، نمایندگان مردم در حوزه مدیریت شهری و نیز نماینده مردم یکی از شهرستان‌های استان در حوزه قانون‌گذاری گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری و محوریت قانون در تمامی برنامه‌های مرتبط؛ اولویت مجریان و ناظران انتخابات است.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بخش‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در چارچوب قانون؛ بسترساز تحقق مشارکت حداکثری و در نتیجه؛ افزایش اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی کشور خواهد بود.

زارع با یادآوری برگزاری انتخابات طی افزون بر چهار دهه گذشته در جمهوری اسلامی گفت: استقرار نظام مردم سالاری دینی هم بر پایه اراده مردم و حاکمیت آنان بوده است.

وی اجرای مر قانون را فصل مشترک مجریان و ناظران انتخابات ذکر و اضافه کرد: تعامل شایسته‌ای بین هیات‌های اجرایی و نظارت استان وجود دارد.

دکتر زارع خاطرنشان کرد: بیان رهبر معظم انقلاب که رای مردم حق الناس است و تاکیدات رییس جمهوری، در این بستر عملی می‌شود.

وی مسئله سلامت شهروندان را یکی از دغدغه‌های مورد توجه در این دوره از انتخابات عنوان و اضافه کرد: با تدوین و ابلاغ توصیه‌های بهداشتی توسط وزارت کشور و ستاد انتخابات، جدیت مجموعه حاکمیت نسبت به موضوع سلامت و نیز مسیر برگزاری این رویداد سیاسی- اجتماعی با در نظر داشتن ضرورت توجه به حفظ سلامتی رأی‌دهندگان، نمایان شد.

در پایان این همایش؛ از خانواده سردار حق بین نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند