Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:20:00 GMT

قيمت پيچ و مهره در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۷۴۴

خبرگزاری آریا- بازار فروش پیچ و مهره عمده ایران کجاست ؟ سوال پر تکرار این روز ها  که توسط اکثر متقاضیان و مصرف کنندگان پیچ و مهره در تهران بیان می شود. اکثر متقاضیان پیچ و مهره به دنبال تهیه این محصول از بازار و فروشگاه و یا نمایندگی های مختلف و متنوعی دیدن می کنند.

قیمت پیچ و مهره در بازار تهران کاملا متفاوت است اما باید در فکر خرید از فروشگاهی باشید که تمامی گوناگونی پیچ و مهره و حتی واشر را در خود جایی دهد با این تفاوت که قیمتی منصفانه و عمده ی محصول را به شما ارائه دهد  به قدری گسترده ای شده است که فروشگاه ها و مغازه ها ناچار شده‌اند که فقط چند نوع از این محصولات را در فروش خود به مشتریان و متقاضیان ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوناگونی و گستردگی باعث گردیده که در مناطق و نقاط مختلف بازار فروش پیچ و مهره به صورت تخصصی ایجاد شود. به طور مثال برای تهیه پیچ های ریز که در عینک، کلید و پریز های برق،یا هر وسیله ای که در آن پیچ های ریز به کار گرفته می شود هم در آرین پیچ متمرکز شده است .

عمده فروشی انواع پیچ و مهره در تهران

خرید پیچ و مهره به صورت عمده بیشتر توسط تولیدکنندگان و صنعتگران، کارگاه های ساخت و ساز انجام می شود. البته فروشندگان پیچ و مهره نیز از جمله مشاغلی هستند که ترجیح می دهند خرید پیچ و مهره عمده داشته باشند؛ اما خرید آنها نسبتا کمتر از صنعتگران و تولیدکنندگان است. فروش پیچ و مهره عمده در قالب فروش پیچ و مهره کیلویی انجام می شود. به این صورت است که 100 گرم از پیچ و یا مهره شمرده شده و تعداد آن را در مقدار مورد نیاز خود ضرب می نمایند. در آخر تعداد نهایی پیچ و مهره خریداری شده به دست می آید. برای مثال اگر 100 گرم پیچ 6عدد پیچ را شامل شود، یک کیلو پیچ شامل 60 عدد پیچ خواهد بود. از مزایای خرید پیچ و مهره کیلویی، استفاده از تخفیفاتی است که تولید کننده  مخصوصا فروشگاه آرین پیچ برای خرید پیچ و مهره در زمان فروش عمده در نظرگرفته است. به این شکل قیمت پیچ و مهره کیلویی به نسبت کمتر از خرید بسته ای و یا تعدادی آن تمام خواهد شد.

از دیگر مزایای عمده فروشی انواع پیچ و مهره در تهران تامین نیاز کارگاه و کارخانه برای مدت طولانی است. از آنجایی که قیمت پیچ و مهره کیلویی گاه از نوسانات قیمت ارز تاثیر می گیرد با خرید عمده محصولات مصرفی همچون پیچ و مهره می توان قیمت تمام شده کالای تولید شده، پروژه ساختمان سازی و ...  را تا میزان قابل توجهی کاهش دارد میتوان گفت بسیار باصرفه است. پس اگر از جمله افرادی هستید که روزانه تعداد زیادی پیچ مصرف کرده و یا می فروشید خرید پیچ و مهره کیلویی بهترین گزینه پیش روی شما است. برای راهنمایی خرید و یا سفارش پیچ  و مهره هم اکنون با ما تماس بگیرید..

لیست مدل های پیچ خشکه

یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین محصولات پیچ و مهره ، پیچ خشکه هست که مصرف کنندگان و کسانی که کارگاه دارند این پیچ را به صورت عمده خریداری میکنند.

با توجه به اینکه پیچ خشکه یک اصطلاح کلی برای سه گروه در حوزه تولید پیچ و مهره محسوب می‌شود، لازم است که برای هر کدام از لیست مدل های پیچ خشکه تفسیر مجزایی داشته باشیم تا بتوانیم آنها را به شکل فنی بررسی کنیم 

 پیچ خشکه کلاس 8.8

این محصول از لحاظ میزان کربن استفاده شده در فولاد ساختاری در پایین ترین سطح ممکن در بین پیچ های خشکه قرار می گیرد و در حقیقت به عنوان یک محصول نرم شناخته می شود. این پیچ و مهره می تواند تنش معادل با 800 مگا پاسکال را تحمل کند و برای تحمل وزن نزدیک به 80 کیلوگرم مناسب است. این نشان می دهد که پیچ و مهره خشکه کلاس 8 می تواند حداقل 30 کیلوگرم وزن بیشتر نسبت به پیچ های آهنی معمولی را تحمل کند.

 پیچ خشکه کلاس 10.9

در این محصول مقدار کربن استفاده شده در فولاد بدنه نسبت به پیچ و مهره کلاس 8 بیشتر است و طبق استاندارد بین المللی ASTM 324 تولید شده است. این محصول می تواند تا 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند و قطر اسمی آن از 5 میلیمتر تا 42 میلی‌متر متغیر است. این ویژگی‌ها باعث شده که توانایی تحمل تنش معادل با 940 مگاپاسکال را داشته باشند و به عنوان یک گزینه محبوب برای ساخت دکل های مخابراتی و استفاده در صنعت نفت و گاز شناخته شود.

 پیچ خشکه کلاس 12.9

این محصول که در اصطلاح عامیانه به عنوان پیچ خشکه کلاس 12 شناخته می شود، بیشترین کربن را در ساختار فولادی خود دارد و روی آن عملیات سخت کاری حرارتی هم صورت گرفته است. در ساخت این نوع پیچ و مهره از استاندارد بین المللی ASTM F568 استفاده شده که مقاومت خستگی آن 1100 مگاپاسکال و تنسایل مقاومتی آن هم 1220 مگاپاسکال است. این نوع پیج در عین حال که بسیار سخت و محکم است به عنوان یک پیچ شکننده شناخته می‌شود و می‌تواند باری معادل با 120 کیلوگرم یا 1177 نیوتن را تحمل کند

تمامی موارد ذکر شده و محصولات دیگر هم در فروشگاه آرین پیچ میتوانید سفارش دهید ارسال به سرتاسر کشور هم دارند

پیشنهاد ما به شما آرین پیچ است ضمنا شما می‌توانید با فروشگاه آرین پیچ به منظور ثبت سفارش یا مشاوره درباره هر گونه پیچ ارتباط مستقیم داشته باشید.

   تلفن:02155408337 – 02155417819      



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت پیچ و مهره بازار تهران فروش پیچ و مهره پیچ و مهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مساله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش‌های متعدد اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس گفته برخی از کارشناسان فعال این است، تعداد معاملات بیش از هر چیز وابسته به سایر بازارهای سرمایه‌گذاری و به‌ویژه نرخ ارز بود، با افزایش قیمت دلار حجم معاملات مسکن افزایش می‌یافت و با افزایش حجم معاملات مسکن نهایتاً قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات روند صعودی به خود می‌گرفت.

روند معاملات در سال ۱۴۰۲، متفاوت از همیشه شکل گرفت؛ زیرا در بسیاری از ماه‌های سال ۱۴۰۲ تعداد معاملات رسمی کمتر از ۲۰۰۰ یا بعضاً کمتر از ۱۰۰۰ معامله در ماه بود. حتی افزایش قیمت دلار در ماه های پایانی سال نتوانست تکانه جدی در حجم معاملات ایجاد کند.

کاهش قدرت خرید مسکن و افزایش مداوم قیمت‌ها در صنعت ساختمان موجب تعمیق رکود در بازار شده است.

یک آپارتمان ۸۲ متری دوخوابه در منطقه ۱۹ محله «خانی‌آباد نو» تهران با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۳ میلیون تومان قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۸۲) است.

همچنین برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۲ سال ساخت در همین منطقه در محله «عبدل‌آباد» تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه خواهید بود.

قیمت رهن واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)

متراژ ساختمان

قیمت اجاره (تومان)

قیمت رهن (تومان)

اسفندیاری - بوستان ۶۳ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۶۰ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۸۲ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۸۰ _ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۸۰ _ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۸۲ ۳,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک شریعتی ۸۵ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کد خبر 6092329 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول