Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی به بخش فیلم‌های ژانر معاصر جشنواره جهانی فیلم فجر اضافه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم سینمایی «گیج‌گاه» ساخته عادل تبریزی به بخش فیلم‌های ژانر معاصر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اضافه شد و از امروز پنجشنبه ۶ خرداد ماه در جدول اکران سینماهای نمایش دهنده آثار جشنواره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشید هاشم‌پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی و فرهاد آئیش بازیگران اصلی این فیلم هستند و میرولی‌الله مدنی تهیه‌کنندگی «گیج‌گاه» را برعهده دارد.

«گیج‌گاه» پیش از این در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردان اول و بهترین تدوین شد.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم فجر فیلم گیج گاه جشنواره جهانی فیلم فجر گیج گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند

آفتاب‌‌نیوز :

کاری با حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های این چند ساعت که از بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک گذشته نداشته باشید. از نظر فنی امیررضا رفیعی الان با ۲۴ ساعت قبل هیچ تفاوتی ندارد. او صاحب همان توانایی‌ها و نقاط مثبت و البته فاقد تجربه و یک سری ویژگی‌های لازم دیگر است.

امیررضا رفیعی در ۳۶۰ دقیقه و ۴ مسابقه در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکرد. همه از رکورد او نوشتند و چنان او را بالا بردند که شاید این جوان لحظاتی دچار غرور هم شد. هضم این همه تعریف و تمجید برای یک جوان ۲۲ ساله واقعاً کار سختی است.

حالا امیررضا رفیعی در یک مسابقه به اندازه هر چهار بازی قبلی گل خورده است. گل‌هایی در دقایق مختلف بازی که سرنوشت پرسپولیس در جام حذفی را مختومه کرد. رفیعی تا دقیقه ۸۵ در اراک دروازه‌اش را بسته نگه داشت. با احتساب ۹۰ دقیقه روی کاغذ - زمان یک مسابقه فوتبال - او بعد از ۴۴۵ دقیقه بازی برای پرسپولیس اولین گل را دریافت کرد. سپس در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده بازی یعنی همان نود به علاوه ۵ گل دوم و مساوی را خورد تا بازی به وقت اضافه برود. او وقت اول اضافه را دوباره کلین‌شیت کرد و تیمش دوباره دو گل زد، درست مثل نیمه اول بازی و سرنوشت در نیمه دوم وقت اضافه درست مثل نیمه دوم تکرار شد! ابتدا یک گل در دقیقه ۱۱۲ سپس یک گل در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده در وقت اضافه دوم، یعنی دقیقه ۱۲۲ نتیجه و مساوی ۴-۴ که حکم به ضیافت پنالتی‌ها داد. رفیعی در یک بازی جام حذفی به اندازه ۴ بازی لیگ گل خورد، اما هنوز هم در لیگ آمار ۴ کلین‌شیت را دارد.

اما از نقطه نظر فنی در آنالیز عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس، لااقل روی دو گل اول و دوم و گل چهارم مقصر اصلی خط دفاع بود، در گل سوم هم اصول دروازه‌بانی روی کاغذ می‌گوید که دروازه‌بان حاکم بلامنازع محوطه جریمه است و باید از دروازه بیرون آمده و ارسال‌های هوایی را جمع کند. او می‌توانست از دروازه بیرون بیاید، اما نیامد که برای یک دروازه‌بان جوان و بی‌تجربه ایراد خیلی بزرگی نیست. دفاع باید جمع می‌کرد که نکرد.

حالا پرسپولیس به آلومینیوم باخته و از جام حذفی کنار رفته است. یک مسابقه و برد و باخت که دو روی سکه در فوتبال و در کل ورزش است، اما چرا باید نقطه تعیین کننده در سرنوشت یک بازیکن باشد؟ چون دقیقاً رفتار کارشناسان و فوتبالی‌ها با رفیعی و عملکرد خود او از این به بعد تعیین می‌کند که او می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد یا نه. آنچه به کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبالی‌ها مربوط می‌شود این است که باید به همان اندازه‌ای که رفیعی مقصر بود، او را نقد کنیم. آنچه به خود او مربوط می‌شود هم این است که بپذیرد آن همه تعریف و تمجید بعد از چهار بازی لیگ همان قدر باید در سرنوشت کاری او تاثیر می‌داشت که انتقادات امروز و فردا و از این به بعد در مورد این یک بازی.

حقیقت این است که بازیکن جوان باید اشتباه کند تا تجربه کسب کند. امیررضا رفیعی هم حالا حالا‌ها جوان است و حق دارد که تجربه کند، اما حق ندارد که از حقایق فرار و از تجربیاتش استفاده نکند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • ۱۰ فیلم جنگی پادآرمانشهری جذاب و پرتنش که باید ببینید
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی