Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:09:28 GMT

آغاز نصب انشعابات آب روستای رازی بخش قطور

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۳۳۹۵

آغاز نصب انشعابات آب روستای رازی بخش قطور

سلطانی گفت : مراحل پایانی تحویل روستای رازی بخش قطور در حال انجام است و بعد از نصب انشعابات آب این روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی قرار خواهد گرفت .

«یداله سلطانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، افزود: با تکمیل و احداث 7 کیلومتر شبکه توزیع، اجرای یک کیلومتر خط انتقال آب، تعمیر و حصار کشی مخزن 100 متر مکعبی ، احداث اتاقک کلر زنی و و همچنین بهسازی چشمه های موجود این روستا در فاز اول  که قبلا از خدمات شرکت آب و فاضلاب محرم بود بزودی تحت پوشش خدمات این شرکت خواهد آمد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: با انجام این عملیات در حال حاضر نیاز آبی این روستا در کوتاه مدت تامین خواهد شد و با اجرای عملیات اجرائی فاز دوم این روستا مشکلی بابت تامین آب در دراز مدت نخواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی عملیات فاز دوم را شامل حفر و تجیهز یک حلقه چاه، احداث مخزن 40 متر مکعبی و اجرای خط انتقال بطول  2.5 کیلومتر اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت خاطر نشان کرد: هم اکنون مهمترین مشکل آب آشامیدنی در روستا‌ها فرسودگی تاسیسات و پایدار نبودن منابع تامین آب، وجود انشعابات غیر مجاز و بالا بودن مصرف آب از الگوی مصرف می‌باشد که شرکت آب و فاضلاب با عزمی راسخ در صدد حل این مشکلات است.

سلطانی تصریح کرد: 124 روستا در شهرستان خوی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و تحت پوشش قرار گیری روستا‌های دیگر، اولویت نخست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی  می‌باشد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: انشعابات آب ارومیه آذربایجان غربی شرکت آب و فاضلاب تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند