Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران درباره تعداد برنامه‌های مناظرات میان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: شاید یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ایام انتخابات مناظرات تلویزیونی است که بین نامزدها برگزار می‌شود، در همین راستا سه برنامه مناظره زنده تلویزیونی هر یک به مدت سه ساعت بین نامزدها خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به چینش برنامه‌های مناظرات میان نامزدها خاطرنشان کرد: ترتیب برنامه‌های تلویزیونی و زمان شروع آن به نحوی خواهد بود که حتی تا ایام نزدیک به روز موعد، یعنی ۲۸ خرداد ماه، برنامه‌ها پخش خواهند شد، بر این اساس برنامه‌های مناظره ها در روزهای دوشنبه ۱۰ خرداد، جمعه ۱۴ خرداد و سه‌شنبه ۱۸ خرداد از رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران پخش می شود که در این برنامه‌ها هر کدام از نامزدها به شرح و توضیح برنامه‌های خود در حوزه‌ سیاست‌ داخلی و بین‌المللی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی می‌پردازند.

قاضی‌زاده هاشمی پخش مناظرات میان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را یکی از عوامل موثر در افزایش مشارکت دانست و با تاکید براینکه علاوه بر مناظرات تلویزیونی، برای نامزدها برنامه‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، امسال سه مناظره رادیویی با محور اقتصادی بین نماینده‌ نامزدها برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران سید احسان قاضی ‌زاده هاشمی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری احراز صلاحیت داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۲۰۲۱ سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا