Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری از اجرای ۱۵ عنوان برنامه در راستای گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در ۴۳۹ کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ۱۵ عنوان برنامه در راستای گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در ۴۳۹ کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در قالب برنامه های تعیین شده، کانون های فرهنگی هنری در سطح استان متناسب با مقدورات بومی، برنامه های ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را برگزار می کنند.

 

وی ابراز کرد: اغلب برنامه های ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مظاهری گفت: نشست های تبیینی اندیشه های نورانی حضرت امام (ره) و اهمیت حضور در انتخابات از منظر ایشان در مساجد با محوریت ائمه جماعات مساجد، ویژه برنامه گلدسته های سوگوار، مسابقه کتابخوانی از آثار امام (ره) اجرای طرح منبر مجازی روح الله با محوریت انتشار سخنرانی های کوتاه ائمه جماعات در شبکه های اجتماعی با موضوع ارتحال امام خمینی (ره)، کرسی های حضوری و مجازی تلاوت قرآن کریم از جمله برنامه های کانون های مساجد به مناسبت سالروز رحلت امام (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اهدای سراسری ثواب تلاوت نور در روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه جاری به روح مطهر امام (ره)، مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی «نمای آفتاب»، تولید اینفوگرافی و عکس نوشته با موضوع سیره حضرت امام (ره) جهت انتشار در شبکه های اجتماعی با هشتگ «#سیره_امام_خمینی_(ره)» از دیگر برنامه های کانون های مساجد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و بزرگداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد است.    

 

وی، تهیه و توزیع پوستر ویژه ارتحال امام (ره)، نصب بنر و سیاه‌پوش کردن مساجد، برپایی نمایشگاه عکس، آثار و تالیفات امام (ره)، محافل عصر شعر با موضوع ارتحال امام، اجرای میدانی گروه های سرود با موضوع امام (ره)، معرفی کتاب مرتبط با سیره امام (ره) در قالب طرح شنبه های کتاب مساجد، تشکیل حلقه های قصه گویی ویژه کودکان با محوریت کتاب «من امام می شوم» را از سایر برنامه های کانون های مساجد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و بزرگداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد برشمرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری مراسم سالگرد ارتحال امام ره کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری قیام خونین ۱۵ خرداد کانون های مساجد ارتحال امام امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود