Web Analytics Made Easy - Statcounter

وسلی اسنایدر به خوبی با فضای پرفشار فوتبال در بالاترین سطح آشنا است.

به گزارش ایلنا، اسنایدر هلندی در سال ۲۰۱۹ فوتبال را کنار گذاشت و به یک دوران حرفه‌ای پرسفر پایان داد که در شش کشور و آخرین آنها قطر جریان داشت. حالا اگرچه مشغولیت‌های دیگری دارد اما همچنان با هیجان فوتبال را دنبال می‌کند و نظرات خوبی درباره آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلی میل با او درباره مسائل مختلفی گفت و گو کرده است.

خوشحالی که ژوزه مورینیو دوباره به ایتالیا برگشته؟

آمدن مورینیو به رم یک اتفاق خوب برای همه فوتبال ایتالیا و بخصوص این باشگاه است اما رم در حال حاضر بازیکنان لازم را برای اینکه با هدف رسیدن به اسکودتو مبارزه کند، ندارد. مورینیو مانند ارزش افزوده است اما باید دید باشگاه در فصل نقل و انتقالات چه می‌کند و چه بازیکنانی می‌خرد. سری A سخت و رقابتی است و امسال هم این را دیدیم، می‌توانیم تعادل و تراز این تورنمنت را تحسین کنیم. برای مورینیو آرزوی موفقیت می‌کنم و قطعاً کارش را در تلویزیون دنبال می‌کنم.

 رم مورینیو قبل از هر چیز به چه نیاز دارد؟

رم حداقل باید دو بازیکن خیلی قوی، دو بازیکن تراز اول بخرد. نمی‌دانم چقدر می‌توانند در بازار خرج کنند اما حضور مورینیو نقش بزرگی خواهد داشت. شما می‌توانید با یک تیم به موفقیت‌های بزرگی برسید اما یک نفره نمی‌شود حتی اگر مورینیو باشد. خیلی او را دوست دارم، او بهترین مربی است و من این را به خاطر همه چیزهایی که با او بردم، فهمیده‌ام.

 می توانیم شاهد یک رقابت فوق‌العاده بین مورینیو و آنتونیو کونته باشیم، این دو شبیه هم هستند؟

مورینیو شبیه کونته نیست و برعکس. مورینیو منحصر به فرد است و من او را خوب می‌شناسم. هر کس توانایی‌ها و ویژگی‌های خودش را دارد اما من این دو را با هم مقایسه نمی‌کنم. هر دو خیلی قوی و البته خیلی متفاوت هستند.

حالا اینتر باید قهرمان اروپا شود نه اینکه مثل یوونتوس فقط در ایتالیا قهرمان شود بدون اینکه به سه‌گانه‌ای که اینتر من به دست آورد، برسد. ما حالا باید این قدم بزرگ را برداریم تا جایگاه بهتری در تاریخ فوتبال اروپا داشته باشیم.

 خب، بیا درباره تیم سابقت، اینترمیلان حرف بزنیم، روملو لوکاکو در این فصل شگفت‌زده‌ات کرد؟

بله فکر نمی‌کردم چنین عملکرد خوبی در این فصل سری A داشته باشد. فکر نمی‌کردم اینقدر قوی شده باشد و بعد از دوران تاریکش در منچستریونایتد، تا این حد پیشرفت کرده باشد. این به خاطر ایتالیا و آنتونیو کونته است که او را به یکی از بهترین شماره ۹‌های اروپا تبدیل کرد. راستش امید زیادی به او نداشتم اما اشتباه می‌کردم. او قوی است و مثل یک سرباز می‌دود و تلاش می‌کند و می‌جنگد.

 آیا این اینتر شبیه اینتر اسنایدر است؟

اینتر سزاوارانه اسکودتو را به دست آورد و بازیکنان تراز اول زیادی دارد اما نسبت به تیم ما در سال سه‌گانه قوت و قدرت کمتری دارد. کریستین اریکسن تیم را به شکل مثبت تغییر داد و من برایش خوشحالم چون ابتدای کار با سختی‌هایی مواجه شد و مثل من از یک لیگ ممتاز اروپایی به ایتالیا آمده بود. من در یک گروه واتساپ که بازیکنان تیم قهرمان سه‌گانه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۰ در آن هستند، قهرمانی اینتر را با بقیه جشن گرفتم. ما همیشه احساس همدلی می‌کنیم و از اینکه در اینتر بازی کرده‌ایم، راضی هستیم، حالا هم امیدواریم اینتر خارج از ایتالیا هم قهرمان شود.

 اگر به جای کونته بودی، کدام یک از این دو بازیکن آزاد را جذب می‌کردی، ممفیس دپای یا جورجینیو واینالدوم؟

من قطعاً دپای را انتخاب می‌کردم چون بازیکنی مثل او در لیگ ایتالیا وجود ندارد اما اینتر برای پست واینالدوم مشکلی ندارد و اریکسن و آرتورو ویدال در آن بازی می‌کنند. دپای بازیکن بلندپروازی نیست اما بازیکن تراز اولی است که می‌تواند در کنار لوتارو مارتینس و لوکاکو بدرخشد، او خرید خیلی خوبی می‌شود. از نظر من واینالدوم بازیکن خوبی است اما دپای عالی است.

 سؤال آخر درباره فینال لیگ قهرمانان. آیا فکر می‌کنی چلسی و منچسترسیتی بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا هستند؟

بله هستند و از نظر من چلسی برنده می‌شود. آنها با توماس توخل خیلی قوی شده‌اند و پیش از این دو بار منچسترسیتی را برده‌اند، فکر می‌کنم شانس اول قهرمانی باشد. بارها بازی چلسی را دیده‌ام که چقدرتلاش می‌کنند و مایه می‌گذارند. خوشحالم که این دو تیم به بالاترین سطح فوتبال اروپا رسیده‌اند.

منبع: دیلی میل

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مورینیو چلسی چلسی مورینیو وسلی اسنایدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی یوونتوس برابر این تیم به میدان برود و بازی نسبتا دشواری را برابر این حریف قدیمی پیش رو خواهد داشت.

عملکرد نه چندان خوب روسونری در رقابت‌های این فصل باعث شده است که انتقادهای بسیاری از کادر فنی و بازیکنان این تیم مطرح شود و شرایط پس از مسجل شدن قهرمانی اینتر با کسب پیروزی برابر این تیم در دربی شهر میلان در هفته‌ای که گذشت برای آنها بسیار سخت‌تر شده است.

پیولی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر یوونتوس حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران درباره این بازی و شرایط تیمش پاسخ داد.

سرمربی میلان با اشاره به فشردگی برنامه تیمش در ماه آوریل گفت:«شرایط قطعا باید همینطور باشد و اهمیت این بازی برای ما بسیار زیاد است که متاسفانه به دلیل نتایج نه چندان خوب اخیر بیشتر هم شده است. تمرکز ما باید روی این باشد که بتوانیم فصل را در جایگاه دوم به پایان ببریم. حالا ۱۰ روز سخت را در پیش داریم.

ما نمی‌توانیم با وجود ناراحتی‌ای که از آن رنج می‌بریم و ناامیدی‌ای که به هواداران‌مان دادیم متوقف شویم. بنابراین، باید اشتیاق خودمان را برای بازسازی نشان دهیم و منسجم بمانیم و ثابت کنیم که انگیزه بسیاری برای دیدارهایی که تا پایان فصل باقی مانده است داریم. ما از این شرایط رنج می‌بریم اما وظیفه‌ای داریم که باید به آن عمل کنیم.»

او درباره شرایط تیمش برابر یوونتوس اضافه کرد:«ما باید بجنگیم و با تمام وجود بازی کنیم، طوری که انگار آخرین دیداری است که به میدان می‌رویم. باید متمرکز و مصمم باشیم. می‌خواهیم از جایگاه دومی که در آن قرار داریم دفاع کنیم.»

پیولی درباره قدرت اینتر اظهار داشت:«ما با تمام وجود جنگیدیم اما نتوانستیم همیشه تمام توانایی و کیفیت تیم را در زمین نشان دهیم. اینتر قدرتمندترین تیم لیگ را در چهار سال اخیر در اختیار داشته و تنها دو قهرمانی به دست آورده است. ما هرگز تیمی به این قدرتمندی نداشتیم و یک قهرمانی به دست آوردیم اما با تمام وجود بازی کردیم حتی با اینکه نتوانستیم سطح بازی‌مان را بالا ببریم. می‌خواهیم در این بازی‌های باقیمانده نشان دهیم که چه کسی هستیم، می‌خواهیم نشان دهیم که میلان هستیم.»

این مربی ایتالیایی درباره نقش زلاتان ابراهیموویچ در این تیم گفت:«زلاتان دیروز و روز پیش از آن در کنار ما بود. او همیشه به ما نزدیک است و از ما حمایت می‌کند تا به لحظات ناخوشایند غلبه کنیم. ما کنار هم هستیم و با هم سعی می‌کنیم از این روزهای سخت عبور کنیم.»

پیولی درباره غیبتش در نشست خبری پس از شکست برابر اینتر مدعی شد:«من نبودم که خواستم در نشست خبری حضور پیدا نکنم، بلکه این تصمیم مدیریت باشگاه بود. من همیشه مسئولیت‌هایم را در نظر می‌گیرم، در غیر این صورت تا پایان فصل ساکت می‌ماندم.»

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم