Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم علی محمد کاظمی از وقوع حادثه دلخراش منجر به جراحت و محبوسی راننده میانسال یک دستگاه لودر حین کار در حومه مشهد خبر داد. 

مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی افزود: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵آتش‌نشانی ،ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه های ۸و۳۸ این سازمان را به محل حادثه در جاده کلات ،حوالی روستای معین آباد اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با حضور امدادگران در محل مشخص شد، این لودر حین کار به دلیل نامعلومی دچار حادثه و واژگون شده که راننده آن در درون وسیله نقلیه گرفتار شده است. 

کاظمی ابراز کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران آتش نشانی در عملیاتی تخصصی و پیچیده تحت نظارت تکنسینهای اورژانس فرد محبوس شده را از لابه لای آهن پاره های این لودر رها سازی و این مرد را برای انتقال به بیمارستان تحویل خودرو آمبولانس دادند و  عملیات خود را به پایان رساندند. 

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه  توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/٧٠٠۴٢

منبع: فارس

کلیدواژه: واژگونی لودر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی