Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور در دیدار با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، اظهار کرد: قشم بواسطه فضای وحدت میان اقوام و مذاهب، در حوزه امنیت از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و حفظ این وضعیت با همراهی و همکاری خوب و سازنده میان بخش ها و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: قشم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های نفت و انرژی، شیلات، پتروشیمی و گردشگری دارد و برای تسهیل و تسریع فرآیند توسعه، تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، نیازمند همدلی و همراهی فعالان حوزه های مختلف و جامعه محلی هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و سیاست های اقتصادی دولت، موجب تسهیل در سرمایه گذاری و رفع موانع تولید جزیره و حرکت در مسیر توسعه و رونق اقتصادی قرار می دهد.
به گفته درویش پور؛ توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی و جامعه محلی ایجاد و حفظ خواهد شد و با آسیب شناسی خوب و به موقع و حل مشکلات اجتماعی می توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.
وی در پایان تصریح کرد: همگرایی و همدلی اقوام و مذاهب در جزیره قشم موجب افزایش امنیت و پیشرفت منطقه است و همه باید با تلاش در راستای تقویت وحدت موجود، از این ظرفیت کم نظیر در راستای توسعه و رونق اقتصادی و خدمت به مردم جزیره استفاده کرد.
براساس این گزارش، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: حفظ وحدت میان اقوام، مذاهب و و همراهی جامعه محلی زمینه ساز امنیت پایدار در این منطقه است و خوشبختانه از این نظر شرایط خوبی را در جزیره قشم شاهد هستیم.
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: جزیره زیبای قشم بواسطه ویژگی های خاصی که دارد نیازمند توجه ویژه به ظرفیت های طبیعی و خدادادی موجود جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تسهیل و تسریع توسعه پایدار است.
وی ضمن ابراز امیدواری برای جبران برخی کمبودها در دوران جدید مدیریتی منطقه آزاد قشم، خاطرنشان کرد: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین بخش های مختلف از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جهت حفظ امنیت در این منطقه می‌باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برنامه ها و اهداف توسعه گرا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در پایان حمایت و همراهی مجموعه نیروی دریایی سپاه را در مسیر ایجاد توسعه پایدار و متوازن جزیره زیبای قشم اعلام کرد.

46

کد خبر 1519479

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است