Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون لبخندی به لب دارد و می گوید اوضاع خیلی خوب است.

به گزارش ایلنا، کاروان تیم ملی در حالی پنجشنبه به جزیره کیش رسید که در کمال تعجب و تاسف مسافران زیادی در محل اقامت تیم ملی حضور دارند.

اتفاقی که صرف نظر از‌ نقض صریح پروتکل‌ها، با ضرورت های مرتبط جهت آماده سازی تیم ملی در آستانه رقابت های منامه هم همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم که دو ماه وعده این اردو را داده بود، اینک تیم ملی را دستی دستی در محلی می بیند که مملو از مسافر است.

مشخص نیست  مدیران اجرایی تیم‌ ملی که طی هفته های اخیر بارها راهی کیش شدند چه نوع برنامه ریزی داشته اند که ماحصلش برپایی اردو در فقدان شرایط قرنطینه است.

ظاهرا اشتباهات سریالی‌فدراسیون در باب انتصابات، برنامه ریزی ها و امور جاری پایانی ندارد و در این شرایط همه دعا می کنند تیم ملی با شایستگی بازیکنان متعصب و تدابیر کادر فنی اش دست پر از بحرین‌ بازگردد.

سردار آزمون لبخند می زند و می گوید اوضاع خوب است. ما هم‌ باور می کنیم که اوضاع عالی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود