Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر نخستین پویش استانی تولید محتوا در فضای مجازی گفت: حدود ۷۰۰ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوا با موضوع «فضای مجازی و خانواده» رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احسان عباسی» در آیین اختتامیه نخستین پویش استانی تولید محتوا با موضوع «فضای مجازی و خانواده» که عصر امروز پنج شنبه در بجنورد برگزار شد، گفت: حدود ۷۰۰ اثر از ۲۲۰ شرکت کننده به دبیرخانه پویش رسید که مجموعا ۵۰۰ هزار بازدید از تولید محتوا این پویش صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دبیر نخستین پویش استانی تولید محتوا در فضای مجازی اظهارکرد: پویش تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «فضای مجازی و خانواده» در چهار محور «شبکه های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» و در قالب های رسانه ای صوت (پادکست)، تصویر (عکس، کاریکاتور، اینفوگراف، پوستر، کلیپ و نماهنگ) و متن نوشت دی ماه سال گذشته فراخوان شد.

 

 

وی با بیان اینکه تولید محتوا در پنج پیام رسان مجازی پرمخاطب شامل تلگرام، ایتا، بله، سروش و اینستاگرام بارگذاری شد، افزود: از مجموع آثار، ۱۲ اثر در بخش پادکست، ۵۸ اثر ویدئو، ۳۵۰ اثر تصویر، کارتون و کاریکاتور و مابقی در حوزه متن نوشت بارگذاری شده است.

 

 

عباسی با اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و موسسه فرهنگی و هنری پژواک در اجرای این پویش به استقبال خوب علاقه‌مندان اشاره کرد که منجر به تمدید مهلت ارسال آثار برای دومرتبه شد.

 


 

"سید احمد هاشمی" رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی هم در این آیین گفت: فضای مجازی جزو لاینفک زندگی ما شده و استفاده از آن نیاز به فرهنگ سازی و آموزش دارد.

 

 

وی با اشاره به توسعه استفاده از فضای مجازی گفت: زمانی که استفاده از فضای مجازی وارد زندگی شد، فکر نمی کردیم شبکه اجتماعی آنقدر گسترده شود که حتی فرزندان به آن دسترسی داشته باشند.

 

 

هاشمی گفت: در فضای مجازی، بی نهایت اطلاعات قابل دسترسی وجود دارد که خیلی ها اشتباه است و خیلی ها به صورت هدفمند، اشتباه درج شده بنابراین باید مراقبت های لازم در این باره وجود داشته باشد.

 

 

وی گفت: صیانت از سلامت روانی خانواده از رسالت های دانشگاه است و تلاش داریم تا فضای امن روانی در خانواده حاکم باشد تا به دنبال آن در جامعه هم شاهد فضای روانی امن و خوب باشیم.



 

دکتر "حسین جعفری" دبیر اجرایی پویش هم با بیان اینکه ما در خیلی از موضوعات فضای مجازی در کشور دچار تاخر فرهنگی هستیم، افزود: به ویژه در استان در بخش تولید محتوا خیلی قوی نیستیم و باید در این حوزه بیش از پیش ورود کنیم.

 

 

وی، لازمه موفقیت در بهره مندی درست از فضای مجازی را ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده‌ها بیان کرد و گفت: اگر در این حوزه درست عمل کنیم بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی رفع می شود.

 


 

گفتنی است؛ پویش تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «فضای مجازی و خانواده» در چهار محور «شبکه های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» و در قالب های رسانه ای صوت (پادکست)، تصویر (عکس، کاریکاتور، اینفوگراف، پوستر، کلیپ و نماهنگ) و متن نوشت فراخوان شده بود که قریب به ۷۰۰ اثر به دبیرخانه رسید و در نهایت ۱۶ برگزیده این پویش معرفی و تجلیل شدند.

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش تولید محتوا فضای مجازی تولید محتوا در فضای مجازی فضای مجازی و خانواده پویش تولید محتوا ۷۰۰ اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش هوای دختری با موضوع روایت تجلیل از دختران فارس در محورهای روایت تصویری تجلیل خانواده‌ها از دختران، خاطره، دل‌نوشته، شعر، نقاشی، پادکست، عکاسی، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

اجرای لیگ بازی هواخواه «شرکت و رقابت دختران در لیگ بازی‌های فرهنگی تربیتی» نیز بخش دیگری از این پویش است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس تدارک دیده شده و در پایان آن به آثار برتر به قید قرعه هدایایی (نفر اول ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر دوم ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر سوم ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر چهارم تا بیست و هشتم به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان) اهدا می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا پایان دهه کرامت در کانال‌های پویش «هوای_دختری» به لینک‌های زیر ارسال کنند:

????Eitaa.com/girlishari_fars

????Rubika.ir/girlishari_fars

کد خبر 6099253

دیگر خبرها

  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!