Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه برنامه ریزی هیئت دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم در سال 1400 عصر روز چهارشنبه گذشته در محل دفتر این هیئت و با حضور اعضای اصلی و مسئولین کمیته ها برگزار شد.

به گزارش برنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم "علی اشتری" رییس هیات دوچرخه سواری منطقه ازاد قشم ضمن بیان این خبر گفت: در این جلسه، ضمن مرور فعالیت های سال گذشته با توجه به محدودیت های مربوط به کرونا و عدم تشکیل اجتماعات، نسبت به برنامه ریزی و ایجاد تقویم ورزشی سال 1400 و فعال تر شدن هیئت در سطح جزیره قشم، تأکید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای فعال شدن بخش آموزش هیئت، تصمیم بر تشکیل دو کارگاه "آشنایی با دوچرخه و اجزای تشکیل دهنده آن" و "مدیریت تیم و گروه" در سطح جزیره قشم گردید که در صورت استقبال از این کارگاه ها، نسبت به تداوم آن در ماه های آینده، اقدام خواهد شد.

اشتری در مورد فعالیت در پیست تخصیص یافته توسط سازمان منطقه آزاد قشم به این هیئت گفت: این پیست برای استفاده بانوان و آقایان در اختیار این هیئت قرار گرفته است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نسبت به فعال تر شدن و برگزاری رویدادهای مختلف در آن نیز اقدام خواهد شد.

وی در مورد سه شنبه های بدون خودرو نیز اعلام نمود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین منطقه آزاد قشم و عوامل انتظامی، ضمن اجرای مداوم هفتگی، تصمیم به برقراری چندین رویداد در حمایت از این امر فرهنگی در طول سال گرفته شده که بر اساس اطلاع رسانی عمومی، انجام خواهد شد.

اشتری نسبت به تجمیع گروه های دوچرخه سواری در سطح جزیره قشم و شناسنامه دار شدن آنها در این هیئت گفت: تصمیم بر این گرفته شد که برای ایجاد بستری مناسب و هویت بخشی به این گروه ها و همچنین معرفی به بیمه ها برای تضمین سلامت آنها در طول برنامه ها، اقدامات لازم به عمل آید.

وی در پایان ضمن درخواست همراهی و همکاری همه دوچرخه سواران در جزیره قشم، ابراز امیدواری کرد به زودی مسابقه هایی در سطح جزیره قشم و برای سنین مختلف و با همکاری ارگان های مختلف، انجام  شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قشم تقویم خودرو دوچرخه سواری سلامت منطقه آزاد قشم سطح جزیره قشم منطقه آزاد قشم دوچرخه سواری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد

به گزارش قدس آنلاین،‌ وزارت دفاع روسیه در پیام‌رسان تلگرام نوشت که پنج پهپاد را بر فراز منطقه بلگورود که هم مرز اوکراین است و دیگری را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

این وزارتخانه جزئیاتی درباره خسارات احتمالی ناشی از این حمله بیان نکرد.

 رئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد