Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۷۰ درصد ظرفیت‌های اقتصادی کشور غیر فعال است که می‌توان این ظرفیت اقتصادی خالی کشور را راه‌اندازی کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز پس از حضور در صداوسیما به‌منظور ضبط گفت‌وگوی رادیویی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم‌اکنون 70 درصد ظرفیت‌های اقتصادی کشور غیر فعال است، اظهار داشت: با فعال شدن این ظرفیت‌ها می‌توانیم سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بانیان «وضعیت ناگوار اقتصادی» شاکی شدند/ عصبانیت رسانه اسرائیلی از کاندیداتوری رئیسی

وی افزود: شفافیت از نکاتی است که یک عده شعارش را می‌دهند ولی ما بنا داریم که هم در حوزه اجرا و هم در حوزه تصمیم‌گیری، شفافیت وجود داشته باشد تا مردم احساس آرامش کنند.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جهوری هم‌چنین گفت: مسکن‌سازی یک نیاز امروز جوانان و مردم است و مانند یک لوکوموتیو است که بخش‌های دیگر اقتصادی را نیز فعال می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین ظرفیت اقتصاد سید ابراهیم رئیسی اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است