Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک روز جمعه با اشاره به لزوم مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد افزود: اهداف و شعارهای شفاف و وعده‌های قابل عمل از سوی داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در این صحنه مهم سیاسی دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه اصفهان با بیان اینکه حرف و عمل داوطلبان باید با واقعیت انطباق کامل داشته باشد، تصریح کرد: آنچه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی برای ما ترسیم کرده است بیانگر این است که عملکردها فراتر از گفتار باشد

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در همه انتخابات قوام اصلی و محور معنادهنده به این رویداد است گفت: ضرورت حضور در انتخابات‌ وصیت رهبر کبیر انقلاب به مردم ایران است و هیچ قید و شرطی برای این امر تعریف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه هیچ کس نباید برای کاهش مشارکت در انتخابات به دنبال بهانه‌جویی باشد، تصریح کرد: باید توجه داشت که خواست دشمنان حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای برای ایجاد تزلزل در شعارهای انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام و توجه افراد در سرنوشت خود اصل عقلی است و باید باور داشته باشیم که حضور در انتخابات ۱۴۰۰ فراتر از انتخاب فردی و عامل  تعیین سرنوشت جمعی یک ملت است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه اصفهان در ادامه با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در واقع صحنه‌های مشارکت در تعیین سرنوشت خودشان است، گفت: همواره در این دوران ۴۲ ساله انقلاب کارنامه موفقی از مشارکت مردم در انتخابات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات مرهون خون‌ها و هزینه‌های فراوانی بوده است، افزود: پاسداشت این موهبت باید به گونه‌ای باشد که نامزدهای انتخابات در همه عرصه‌ها امانتدار این امر باشند و در این زمینه صداقت در عمل و گفتار تاثیر بسزایی دارد.
وی اضافه کرد: مسوولان بعد از هر انتخابی امانتدار مردم هستند و این امانتداری باید به خوبی انجام شود و مبتنی بر اخلاق باشد.
نتخابات  سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می شو

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند