Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:48:24 GMT

کرونا مانع سفر انگلیسی ها به کن می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۱۰۹۷

کرونا مانع سفر انگلیسی ها به کن می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

دولت فرانسه از روز دوشنبه آتی قوانین جدید قرنطینه ای برای مسافران اعمال خواهد کرد اما این محدودیت‌ها احتمالا تا ماه آینده پایان خواهد یافت.

این محدویت ها ناشی از افزایش شیوع نوع هندی ویروس کرونا در انگلستان است که نگرانی هایی را برای دولت فرانسه ایجاد کرده است.

در صورتی که قانون قرنطینه هفت روزه برای مسافران ورودی به فرانسه از انگلیس و سایر کشورها تا اوایل ماه جولای همچنان برقرار باشد، مسئولان جشنواره کن تلاش خواهند کرد معافیت هایی را برای ورود سینماگران به فرانسه در نظر بگیرند به شرطی که این افراد به طور کامل واکسینه شده باشند و تست منفی PCR آنها 72 ساعت قبل از ورود به فرانسه منفی باشد

دولت فرانسه اعلام کرده شرایط بهداشتی را به صورت مستمر ارزیابی می‌کند و دستورالعمل ها و محدودیت ها را مرتبا مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن نیز از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) و با حضور «اسپایک لی» کارگردان آمریکایی به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا سفر انگلیسی ها جشنواره کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست