Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه قانون و زمان آغاز تبلیغات انتخابات شورا‌ها با ریاست جمهوری متفاوت است، گفت: براساس قانون، داوطلبان ریاست جمهوری از ششم تا بیست و ششم خردادماه و به مدت ۲۰ روز فرصت دارند تا به فعالیت‌های تبلیغاتی بپردازند این در حالی است که داوطلبان انتخابات شورا‌ها در بازه زمانی بیستم تا بیست و ششم خرداد ماه و تنها به مدت یک هفته اجازه انجام فعالیت تبلیغاتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به تفاوت تعداد ستاد‌های انتخاباتی و اندازه عکس، پوستر و بنر‌های تبلیغاتی داوطلبان ریاست جمهوری با شورا‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با این حساب آغاز فعالیت تبلیغاتی ریاست جمهوری به منزله شروع تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی شورا‌ها نیست، لذا داوطلبان توجه لازم را در این خصوص داشته باشند.

شاه حسینی با تاکید بر اینکه تبلیغات در فضای مجازی نیز تابع قانون تبلیغات انتخابات است، تصریح کرد: کمیته حقوقی ستاد انتخابات تخلفات انتخاباتی داوطلبان را رصد و چنانچه افراد بر تکرار تخلفات تبلیغاتی خود اصرار داشته باشند آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: انتظار می‌رود افرادی که برای قانونگذاری در پارلمان‌های محلی اعلام آمادگی کرده اند مر قانون عمل کرده و فعالیت خود را با تخلف و امور خلاف قانون آغاز نکنند.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ستاد‌های تبلیغات ریاست جمهوری در استان باید دارای حکم فعالیت از سوی ستاد مرکزی باشند، اضافه کرد: نماینده این ستاد‌ها باید به ستاد انتخابات استان معرفی و نمونه کار‌های تبلیغاتی آن‌ها اعلام گردد.

شاه حسینی با اشاره ممنوعیت هرنوع تجمع اعم از سخنرانی در فضا‌های بسته، خاطرنشان کرد: در مرکز استان و شهرستان‌ها فضا‌های روباز برای حضور احتمالی داوطلبان ریاست جمهوری و سخنرانی آن‌ها پیش بینی شده، لذا ضروری است چنین تجمعاتی در فضا‌های روباز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد نهایی کاندید‌های شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها هنوز مشخص نشده و بلافاصله پس از اعلام هیئت مرکزی نظارت تهران و قطعیت اسامی داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر، نام افراد اعلام می‌گردد.

او در انتها اضافه کرد: در مجموع ۹۶۶ شعبه برای جمع آوری آرای مردم سراسر استان در انتخابات پیشرو در نظر گرفته شده است و بیشترین تعداد شعبه متعلق به شهرستان یزد با ۳۷۵ شعبه و کمترین تعداد شعبه متعلق به بهاباد با ۳۶ شعبه اخذ رای است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها ستاد انتخابات استان ریاست جمهوری شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ورامین از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری، عصر چهارشنبه از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران