Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:58:42 GMT

قدوس در ومبلی جشن صعود می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۳۳۳۷

قدوس در ومبلی جشن صعود می‌گیرد؟

ستاره ایرانی برنتفورد فردا به همراه تیمش تقابل حساسی با سوانسی خواهند داشت و شانس صعود به لیگ جزیره را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از انتقال پُر سر و صدایی که سال گذشته از آمیان فرانسه به برنتفورد انگلیس داشت، اکنون در آستانه کسب یک افتخار مهم همراه این باشگاه است و می‌تواند فردا در ورزشگاه ومبلی لندن جشن راهیابی به لیگ برتر را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران قدوس پس از اینکه در رتبه سوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفتند، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی پلی‌آف مقابل بورنموث به برتری ۳ بر ۲ دست یافتند تا حریف سوانسی در دیدار پایانی شوند و برای صعود به لیگ جزیره تلاش کنند.

 

برنتفورد و سوانسی رقابت تنگاتنگی در فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس داشتند و به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند، اما بازی فردا بین این دو تیم که از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، فقط یکی از آنها را به لیگ برتر می‌رساند.

 

 

قدوس سال گذشته دوران تلخی در آمیان همراه با محرومیت و سقوط از لیگ یک فرانسه داشت، اما فردا می‌تواند از فرصتی که در دیدار با سوانسی در اختیار او گذاشته می‌شود، نهایت استفاده را ببرد و با درخشش در این مسابقه، ضمن پاک کردن خاطرات بد خود در فرانسه، لیگ برتری شدن را تجربه کند.

 

همچنین صعود برنتفورد به لیگ جزیره می‌تواند سامان قدوس را در بهترین شرایط روحی قرار دهد و او را در آماده‌ترین حالت به اردوی تیم ملی ایران در آستانه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی برساند.

 

سامان قدوس تنها بازیکن غایب در اردوی تیم ملی ایران است که قرار شده پس از پایان بازی فردا مقابل سوانسی، از انگلیس به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ ملحق شود.

سامان قدوس برنتفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس برنتفورد سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال

به گزارش ورزش‌سه، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ ( هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدى، محمد حسين درخشانی، مهدى كريمى، سالار آقاپور،بهروز عظيمى

دیگر خبرها

  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا