Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - حسن مونسان عضو هيات عامل و معاون شعب بانك ملي ايران در سفر به استان سمنان ضمن بررسي عملكرد اين اداره امور شعب به بررسي مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حسن مونسان در جلسه بررسي عملكرد اداره امور شعب كه به صورت وبينار و با حضور بيژن مقدم بيرانوند مدير امور شعب منطقه 2 كشور ، سيد محمد شادمهر رئيس اداره امور شعب و ديگر مسئولان برگزار شد؛ سیاست های اعتباری بانک ملی ایران در راستای رونق تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی را به همه واحدها ابلاغ  كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک در نشست تخصصی بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، که با حضور عليرضا شریفی نژاد معاون اقتصادی استاندار برگزار شد اولویت بانک ملی ایران در سال 1400 را تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی دانسته و افزایش حدود اختیارات استانی روسای ادارات امور سراسر کشور را موجب تسریع در حمایت از تولید کنندگان عنوان كرد.

معاون شعب بانک ملی ایران تحقق دو هدف اصلی بانک ملی ایران در دو بخش ملی و سازمانی را با اجرای فرامین رهبری و تحقق اهداف ملی و توانمندسازی سازمانی، امکان پذیر دانست و بر ضرورت تجهیز منابع با رویکرد منابع ارزان قیمت، مدیریت صحیح هزینه ها ، ادغام شعب بانک ، جانشین پروری ، ارتقاء دانش و آگاهی ، کارآمدسازی ، چابک سازی نیروی انسانی ، بهره مندی حداکثری از خدمات نوین بانکی و معرفی خدمات مذکور به مشتریان تاكيد كرد.

در ادامه مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه 2 کشور در وبینار کشوری بررسی اهداف استراتژیک و تبیین سیاست های اعتباری،  نگاه همه جانبه به  تمامي شاخص های بانکی ، توجه به ورودی منابع و نحوه تخصیص آن در بخش های مختلف اقتصادی را لازم و ضروري خواند.

 

سیدمحمد شادمهر رئیس اداره امور شعب استان سمنان استفاده حداکثری از اختیارات تفویضی و رقابت سالم در بازار ، جذب منابع و وصول مطالبات و مدیریت هزینه ها را اولویت های استان در سال 1400 اعلام  و ابراز امیدواری كرد که با اجرای بسته سیاستی جدید و تصمیمات متخذه شاهد کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال پایدار در استان باشیم .

شایان ذکر است در بازديدي كه معاون شعب و ديگر مسئولان  از شرکت های تولیدی و صنعتی کلران ، خودروسازی فردا ، زرین ریس و گروه صنعتی خودروسازی  عقاب افشان و نشست با مدیران شرکت های مذکور انجام شد دستور پیگیری مشكلات كارخانه ها و شركت ها در راستاي حمایت از تولید و اشتغال صادر شد.

در ادامه اين سفر مونسان و مقدم بيرانوند و  تيم همراه با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان ديدار و گفت و گو كردند .

  آیت الله شاهچراغی با ابراز خرسندی از حضور مسئولان بانك ملي ايران در استان ، بر استفاده حداکثری از فرصت خدمتگذاری به محرومین  به ارائه رهنمود هاي لازم در اين خصوص پرداخت. 

 در پايان اين سفر به منظور جذب سرمایه گذاران جدید در استان و تبیین بسته های جدید حمایتی بانک ملی ایران به فعالان اقتصادی، نشستي با حضور روساي اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان در اتاق بازرگانی برگزار شد.

بازدید از شعب ممتاز سمنان ،7تیر سمنان، دکترچمران و غدیر سمنان با همراهی مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه دو کشور از دیگر برنامه های مونسان در سفر به استان سمنان بود .

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تولیدی و صنعتی بانک ملی ایران اداره امور شعب استان سمنان معاون شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال