Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر غلامرضا منتظری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ و ۱۱ خرداد، آخرین مرحله رسیدگی به اعتراضات نامزدهای شورای شهر در تهران به پایان می‌رسد و نتایج قطعی تا روز ۱۵ خرداد به فرمانداری ها اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان افزود: تمام تلاش بر این است که با نهایت دقت و اعتمادسازی این مراحل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری بیان کرد: امیدواریم کسانی که به مرحله بعد راه می یابند با نگاهی به گذشته و آسیب‌شناسی برخی بداخلاقی هایی که در سابق اتفاق افتاده، بر اساس منشور اخلاقی پا به عرصه انتخابات بگذارند و امیدواریم که شاهد رویش و نه ریزش باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم رقابت همراه با رفاقت بوده و دوستی ها خدشه دار نشود.

منتظری اضافه کرد: در انتخابات شوراهای شهر ۱۳ درصد و در روستاها پنج درصد عدم احراز داشتیم و هیئت نظارت استان با یک نگاه مشفقانه و صمیمانه همه مسیرها را طی کرد تا حقی از کسی ضایع نشود.

کد خبر 5222645

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان غلامرضا منتظری انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر چالش شفافیت اردبیل آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا جنبش ازما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، شهرام دبیری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان اظهار کرد: توجه به شوراها، تخصیص مکان مناسبت جهت استقرار شورای استان و همچنین همراهی و مساعدت در پیشبرد اهداف شوراها و همچنین شورای استان توسط استاندار سمنان امری ارزنده است.

وی افزود: مدیریت استاندار سمنان در خصوص شوراها به عنوان الگویی از مدیریت مطلوب حکومت در استان‌ها مطرح است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه در سطح استان‌ها پیگیر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین استان هستیم، خاطرنشان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان‌های کشور در دستور کار است.

دبیری با اشاره به اینکه از نظر محل، بودجه و امکانات، مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانونی آن حل شود، تصریح کرد: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

وی ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقای جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

کد خبر 749359

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته