Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاونت علمی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران ر وز شنبه اعلام کرد: این پردیس در مقاطع دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد، همچنین کارشناسی ارشد بین الملل (مجازی) و دکترای تخصصی بین الملل (به زبان انگلیسی) از هشت تا ۳۱ خرداد دانشجو می پذیرد.

ثبت نام پذیرش دانشجو با شیوه نامه‌ی اختصاصی شامل بررسی ‌پیشینه‌ی تحصیلی و مصاحبه تخصصی خواهد بود و داوطلبان می توانند برای نام نویسی الکترونیکی و کسب اطلاعات بیشتربه وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانیacademics.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ut.ac.ir و یا به وبگاه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به نشانیkish.ut.ac.ir  مراجعه کنند.

آزمون اختصاصی (مصاحبه)، با دعوت از واجدان شرایط، در مرداد ۱۴۰۰ به‌صورت آنلاین برگزار و جدول زمان‌بندی مصاحبه و ترتیب رشته‌ها، متعاقبا از طریق سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اعلام می شود.

در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه رشته های فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم پایه، هنر و علوم انسانی در پردیس کیش مشغول تحصیل هستند  که با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه تهران تا کنون حدود ۲  هزار و ۷۰۰ نفر از این پردیس دانش آموخته شده اند.

برچسب‌ها کیش هرمزگان دانشگاه دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش هرمزگان دانشگاه کیش هرمزگان دانشگاه دانشگاه تهران اخبار کنکور پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان