Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدمحمود نبویان شامگاه جمعه در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی و مذهبی کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بر خلاف فرد یا افرادی که می‌گویند رئیس جمهوری اختیاراتی ندارد، مدیریت بر بخش عظیمی از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، خدماتی، مالی و اداری به عهده رئیس جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه عملکرد اقتصادی دولت در طول هشت سال اخیر به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، ابراز داشت: متأسفانه در طول این سال‌ها بر اثر سیاست‌های غلط دولت در حوزه اقتصادی روز به روز اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم وخیم‌تر شده است.

تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی استقرار دولت جوان است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی را استقرار یک دولت جوان، انقلابی و تلاشگر دانست، تصریح کرد: متأسفانه دشمن تمام تلاش خود را برای تحت شعاع قراردادن انتخابات به کار بسته است و از این رو لازم است که تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلح نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم می‌توااند قدرت کشور و ملت ایران را در عرصه‌های مختلف بین المللی به خوبی نشان دهد.

دولت آینده ارکان اقتصادی کشور را تقویت کند

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه دو قطبی آینده کشور در بین فرد یا افرادی است که حافظ منافع ایران و یا خائن منافع ایران هستند، افزود: دولت بعدی باید با تقویت مؤلفه‌های اقتصادی در جامعه نسبت به تقویت ارکان مالی و اقتصادی کشور اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه توان به نیروی‌ها و متخصصین داخلی حلال بسیاری از مشکلات کنونی جامعه است، افزود: متأسفانه نگاه به بیرون برخی از سیاستمداران کنونی کشور باعث شده است که در برخی از تصمیم گیری های مهم معطل اقدامات برخی از کشورهای بیگانه باشیم که این خلاف عزت ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات دولت بعدی را در بدهی‌هایی دانست که این دولت به جا می‌گذارد، گفت: مردم با آگاهی کامل و با شور و شایستگی در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد و نسبت به انتخاب اصلح، خوش سابقه و فسادستیز اقدام خواهند کرد.

کد خبر 5222635

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 کمیسیون اصل 90 مشکلات معیشتی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا سوم خرداد فتح خرمشهر چالش شفافیت اردبیل واکسن کرونا آزادسازی خرمشهر جنبش ازما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • شبح جنگ چگونه از ایران دور شد؟
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛