Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه خیران ۱۷ میلیارد ریال در ماه رمضان به بهزیستی استان کمک کردند، ابراز داشت: در پویش همدلی ماه مبارک رمضان مبلغ ۱۴ میلیارد و شش‌صد و چهل دو میلیون ۸۱۱ هزار و ۸۹۰ ریال در بخش دولتی و غیر دولتی جمع‌آوری‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پایان ماه مبارک رمضان امسال نیز مبلغ دو میلیارد و هشتصد و هشتادوهشت میلیون و ۵۴ هزار و ۷۵۰ ریال زکات فطریه و کفاره توسط بخش دولتی و غیردولتی تحت نظارت جذب سازمان بهزیستی استان سمنان شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه عید فطر سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۹۳۷ میلیون و ۸۸۹ هزار ریال مساعدت در بخش فطریه و کفاره جذب‌شده است، ابراز داشت: در قالب کمک‌هزینه معیشتی به تعداد ۶۹۲ نفر، بسته‌های اقلام معیشتی به تعداد ۳۸۴ نفر، هزینه نان به تعداد دو هزار و ۵۸۶ نفر و سایر موارد به تعداد ۱۱۹ نفر پرداخت‌شده است.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کمک خیران بهزیستی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند