Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:00:11 GMT

توزیع ۱۲ هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان رشت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۷۹۱۵

توزیع ۱۲ هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان رشت

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی صبح شنبه در جلسه شورای حفاظت از آب کشاورزی با بیان اینکه تفکر و اراده انقلابی تلاش انسان را جهادی می‌کند، اظهار کرد: محدودیت‌های مالی اثرگذاری نوع و کیفیت مدیریت را نشان می‌دهد.

فرماندار رشت با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم، افزود: اگر چه مشکلات عدیده‌ای وجود دارد اما هیچ کشوری با این حجم از تحریم‌ها نمی‌تواند دوام بیاورد لذا موفقیت‌ها و دستاوردهای ما غیر قابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اظهار نظرهای غیرکارشناسانه ایجاد مشکل می‌کند، بیان کرد: با وجود خشکسالی‌ها و مشکلات اما با تلاش مسئولان در ۹۹ درصد اراضی شهرستان رشت نشا کاری انجام شده و یک درصد باقی مانده است.

فتح اللهی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی چاره‌ای جز مدیریت مصرف آب نداریم، تصریح کرد: هنر مدیریت، شناسایی مشکلات و توزیع صحیح اعتبارات است لذا مدیریت منابع فعلی ضروری است.

فرماندار رشت افزود: ۱۲ هزار تن کود شیمیایی تاکنون بین کشاورزان شهرستان رشت توزیع شده است.

کد خبر 5222765

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فتح اللهی کود شیمیایی فرمانداری رشت انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر واکسن کرونا چالش شفافیت جنبش ازما انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود