Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیرکل جنبش مطالبه گفت: مردم امروز دچار مشکلات معیشتی شدیدی هستند و دولت بعدی باید این مسئله را حل کند اما دوگانه سازی اقتصاد و سیاست غلط است و هیچکدام ناقض یکدیگر نیستند. - اخبار استانها -

فرج الله شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری و اولویت‌هایی که باید دنبال شود اظهار داشت: موضوع معیشت در حال حاضر بسیار واجد اهمیت است؛ از سوی دیگر حس اعتماد به مسئولان باید دوباره جلب شود زیرا در این دوره این اعتماد از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جنبش مطالبه گفت: نقش خادم بودن برای مسئولان در این دوره برآورده نشد؛ موضوع دیگر اینکه مردم ما و به ویژه قشر انقلابی به دنبال استکبارستیزی هستند و می‌خواهند پاسخ قاطعی به زیاده‌خواهی‌های ابرقدرت‌ها داده شود و این منافاتی با تلاش برای ارتباط و تعاملات بین‌المللی ندارد.

شوشتری خاطرنشان کرد: حس مردم این است که شاید برخی جاها آن افتخاراتی که در حوزه مبارزه با استکبارستیزی داشتیم خدشه دار شده و مردم دوست دارند دوباره این اعتماد به آنها داشته شود که در عین حفظ اصول پای مذاکره هستند.

وی بیان کرد: مردم کشورمان با هر نوع تفکر و ظاهر و پوشش و عقیده‌ای یک خواسته بزرگ از دولت بعدی دارند و آن اینکه منتقم خون شهید عزیزشان حاج قاسم سلیمانی باشند و این راه را ادامه دهند.

دبیرکل جنبش مطالبه تصریح کرد: جوانان کشور ما که در واقع برخی از نسل‌ها و ظرفیت‌های خود را از دست دادیم امروز چندان در بدنه مدیریت کشور دیده نمی‌شوند؛ یک دلسردی در جوانان ما شکل گرفته و مشکلی وجود دارد که از این ظرفیت‌ها استفاده نکرده‌ایم و دولت بعدی یکی از اتفاقات جدی پیش رویش باز کردن درب‌های کشور به روی متخصصان جوان کشور است تا برای نسل‌های بعدی انگیزه بخش شوند.

فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|فضای مجازی در محاصره شبکه های اجتماعی غربی/ حصر تبلیغاتی چگونه می تواند بر انتخابات موثر باشد؟انتخابات 1400| رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی: دوگانه‌سازی «اقتصاد ـ سیاست» کارِ مسببان وضع فعلی معیشت جامعه استاستاندار گیلان: حضور مردم در انتخابات، نشانه وحدت و پشتوانه اقتدار ملی است

شوشتری بیان کرد: انرژی جوانان باید برای آبادانی کشور بهره گرفته شود؛ در حوزه بانوان نیز ما دارای ظرفیت‌های غنی هستیم؛ نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند و در حوزه متخصصان نیز بانوان توانمند زیادی داریم اما حق مطلب در مورد آنان ادا نشده و ظرفیت و پتانسیل بانوان متخصص ما به کار گرفته نشده است.

وی افزود: اگر قرار است در مسیر رشد و آبادانی بیشتری قرار بگیریم باید ظرفیت برای حضور بانوان نیز تسهیل شود.

دبیرکل جنبش مطالبه با اشاره به دوگانه اقتصاد و سیاست اظهار داشت: دوگانه اقتصاد و سیاست یک نگرش داخلی می‌توان به آن داشته باشیم و یک نگرش کلان؛ مردم ما اثبات کردند که هیچ وقت موضوعات کلی را فدای موضوعات جزئی نمی‌کنند زیرا سخت‌ترین روزهای این کشور را بخاطر اهداف کلان تحمل کردند.

شوشتری گفت: برای مثال در دوره جنگ تحمیلی دست از آرمان‌های خود برنداشتند و یا در برهه‌ای که درگیر مسائل بین‌المللی بودیم مردم دست از آرمان‌های خود برنداشتند؛ مردم امروز دچار مشکلات معیشتی شدیدی هستند و دولت بعدی باید این مسئله را حل کند اما این دوگانه سازی غلط است و هیچکدام ناقض یکدیگر نیستند.

وی بیان کرد: اتفاقات و آرمان‌های کلان فدای موضوعات جزئی نمی‌شود و وظیفه دولت و حاکمیت توجه به موضوع معیشت مردم است اما نه به این هزینه که اهداف و آرمان‌های کلان خود را از دست بدهیم.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیرکل جنبش مطالبه دولت بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور، طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اظهار داشت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب (‌مد‌ظله العالی) در طول دوران رهبریشان و حتی قبل از آن، به عنوان یکی از چهره‌های شاخص علاقه‌مند به پیشرفت و توسعه کشور از جنبه‌های مختلف شناخته می‌شده‌اند و هر کجا مدیریت میدانی به دست ایشان بوده و مانعی وجود نداشته، نتایج خوبی را همراه داشته است.

وی با اشاره به جایگاه برجسته رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دید رهبران دنیا افزود: ایشان گام‌هایی بلندی برداشته‌اند؛ اما متأسفانه ما دچار حجاب معاصرت هستیم و این حجاب واقعیت‌ها را کم و گاهی بسیار کم تر از آنچه هست نشان می‌دهد.

عملیات «وعده صادق» در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد

امام جمعه قم با اشاره به زوایای پیچیده علمی عملیات «وعده صادق» بیان کرد: پس از این عملیات نگاه کشورها به ما تغییر کرد و تا حد زیادی تحت تأثیر این عملیات پیچیده و حرکت قدرتمندانه قرار گرفتند. حتی برخی از افرادی که با این انقلاب همسو نبودند نیز بعد از این موفقیت به خود آمدند.

وی افزود: این موفقیت در سایه توکل به خدا و امید به آینده میسر شد و معتقدم اگر امید در نسل جوان ما جوانه بزند و نسل جوان به جای پرداختن به جذابیت‌های کاذبی که دنیای غرب برای آن‌ها ایجاد کرده است با امید به آینده تلاش کند، موفقیت و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

از تحریم استقبال نمی‌کنیم

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری محدودیت را، علی‌رغم انتظار دشمنان، یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تحریم‌ها عاملی شدند تا به خود متکی باشیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. البته این بدان معنا نیست که از تحریم استقبال می‌کنیم؛ اما اگر این محدودیت‌ها نبود، قطعا توجه به ظرفیت‌های داخلی پیدا نمی‌کردیم و به خاطر وابستگی شدید به دیگران، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد: این انقلاب با دعای پاکان و صالحان به پیروزی رسید و إن شاء الله بتوانیم این راه را استوارتر از گذشته طی کنیم و مطابق پیش بینی رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالی) تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف  ادامه دهیم.

ظرفیت‌های بالای نخبگانی در حوزه علمیه

 دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اهمیت ارتباط حوزه‌های علمیه با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه وجود دارد و طلاب فاضل و اندیشمند زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه هستند؛ اما متأسفانه امروز به خاطر مشکلات اقتصادی کشور،  طلاب نیز در حوزه مسکن و معیشت دچار مشکل هستند. باید شرایطی فراهم شود که این نخبگان بتوانند بدون دغدغه بدرخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید