Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:56:16 GMT

چگونگی خرید جک برقی و کرکره برقی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۹۷۰۷

چگونگی خرید جک برقی و کرکره برقی

برای محاسبه تخمین قیمت کرکره برقی همراه با نصب ، شما مشتری گرامی ابتدا باید قیمت تیغه کر کره برقی انتخابی و قیمت موتور مورد نظر را محاسبه کرده تا در انتها بتوانید قیمت کرکره برقی خود را بدست آوردید. نصب کرکره برقی اصولا برای مغازه و پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایمن صنعت، مزایای خرید کرکره برقی برای جلوگیری از سرقت های سارقان و همچنین برای ممانعت از هدر رفت انرژی و امکاناتی که کرکره های درب برقی ارائه می دهند نسبت به کرکره های سنتی و قدیمی که نمی توانستند این امکانات را دارا باشند قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت کرکره برقی با توجه به نوع تیغه و مواد به کار رفته در آن تعیین می‌شود. کرکره‌ های آلومینیومی ارزان‌ تر هستند به همین دلیل بعد از مدتی کرکره‌ها فرسوده می‌شوند و سپس از هم جدا می‌شوند. برای سفارش کرکره های برقی رنگی حتما از نوع آلومینیوم و نحوه تولید آن مطمئن شوید. در سال‌های اخیر استفاده از کرکره برقی رواج پیدا کرده و آنها را می‌توان در ورودی‌های پارکینگ، مغازه‌ها، درب‌های ورودی پاساژها و حتی پنجره‌های خانه‌های مسکونی نصب کرد قیمت نصب کرکره برقی در اکثر مکان‌ها و با حداقل فضا امکان پذیر بوده و متفاوت است و جای زیادی برای نصب و اجرا نیاز ندارند . مجموعه ایمن صنعت 09126788378 با استفاده از قطعات و تجهیزات جانبی مرغوب اقدام به اسمبل کردن کرکره برقی و همچنین فروش آن کرده است. متاسفانه برخی از افراد با استفاده از اجناس نامرغوب اقدام به ساخت و فروش کرکره کرده که پس از مدت کوتاهی کرکره از کارافتاده و یا در حرکت آن نوسان ایجاد می‌شود. همچنین از دیگر مزایای مجموعه ما ارائه خدمات پس از فروش میباشد که خوشبختانه در طی چندین سال فعالیت مجموعه ما در زمینه فروش کرکره برقی باعث جلب رضایت مشتریان شده است و میزان رضایتمندی آن‌ها را به درجه‌ای والا رسانده که باعث افتخار ماست.

انواع کرکره برقی پارکینگ برای امنیت بیش‌تر و جلوگیری از ورود افراد ناشناخته بسیار مناسب می‌باشد ، به طرزی که می‌توان از امنیت آن به طور کامل اطمینان حاصل کرد زیرا میزان زمانی که درب پارکینگ پس از خروج شما بسته می‌شود از زمانی که درب های اتوماتیک بازویی صرف می‌کنند بسیار کمتر می‌باشد ، همچنین کرکره های برقی به دلیل استفاده از موتور های چرخشی به جای استفاده از بازو ها الکتریکی از دوام بسیار بیشتری برخوردار خواهند بود.

انتخاب کرکره برقی مناسب

در انتخاب کرکره برقی پارکینگ دو مورد بسیار با اهمیت می باشد :

انتخاب تیغه مناسب

انتخاب موتور مناسب

انتخاب تیغه مناسب برای کرکره پارکینگ

همانگونه که می دانید یکی از تاثیر گذارترین فاکتور ها در قیمت تمام شده کرکره برقی پارکینگ همانا نوع تیغه انتخابی است.

معمولاً سه انتخاب اصلی برای تیغه کرکره برقی داریم. این سه نوع انتخاب از ارزان به گران عبارتند از:

تیغه آلومینیوم کرکره برقی پارکینگی

ترکیب تیغه آلومینوم و شفاف برای پارکینگ

تیغه کرکره پلی کربنات شفاف برای پارکینگ

جک برقی درب پارکینگ که آن را با نام درب اتومات یا جک ریموت در پارکینگ نیز می شناسند ، به عنوان یک درب باز کن هیدرولیک با فشردن یک دکمه ریموت کنترل موجب باز و بسته شدن درب ورودی پارکینگ در رفت و آمد و تردد افراد می شود . جک پارکینگ مناسب برای ساختمان‌های مسکونی ، اداری و تجاری در انواع مختلف اعم از تک لنگه ، دولنگه در دو نوع جک برقی ایرانی و جک پارکینگی خارجی توسط نمایندگی فروش جک پارکینگی ، فروشگاه اینترنتی ایمن صنعت به فروش می رسد .

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می‌باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می‌باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می‌باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می‌باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می‌باشد. از آن جهت که این درب‌ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدل‌های مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید جک برقی کرکره برقی ایمن صنعت کرکره برقی پارکینگ درب پارکینگ جک پارکینگ درب ورودی کرکره ها جک برقی درب ها جک درب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

به گزارش صدای ایران از ایسنا، فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازار‌های رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشد‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.



با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحد‌ها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده ولی هنوز تثبیت نشده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال