Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ‌دماوند گفت: آیت‌الله رئیسی امتحان خود را در مسئولیت‌های بزرگ و مختلف پس داده و قطعاً برای حل مشکلات اقتصادی جامعه که این روزها ضرر و زیان‌های بسیاری را به مردم وارد می‌کند برنامه‌های خوبی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، رحمان الله عرب سرهنگی مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان دماوند در نشست خبری که به میزبانی دفتر استانی تسنیم در دماوند با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به فعالیت 5 ساله جمنا اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا با زندگی، آب، نان و اقتصاد مردم در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده است هرکجا مردم به رنگ‌ها رأی دادند ضرر کردند و هر کجا افراد انقلابی و پای کار را انتخاب کردند مشکلات کشور حل شد. چهره هر انقلابی هرکجا و در هر منصبی باشد می‌تواند برای مردم نوید بخش روزهای خوب باشد.

مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان دماوند در ادامه گفت: همان‌طور که مشاهده می‌کنید مردم از وضعیت معیشتی گله‌مند هستند و از سلایق و نبود مدیریت ناراضی هستند که البته مقصر اصلی انتخاب اشتباه خودشان است.

عرب سرهنگی با بیان اینکه آب و نان مردم گروگان جریان‌های سیاسی شده گفت: در شهرستان دماوند با ارتباطات، تماس‌ها و نامه‌هایی از طرف مردم و گروه‌های مختلف از آیت‌الله رئیسی دعوت کردیم تا در انتخابات پیش رو حضور پیدا کنند.

وی تأکید کرد: مردم حضرت آیت‌الله رئیسی را دوست دارند و ایشان امتحان خود را در مسئولیت‌های بزرگ و مختلفی که در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه داشتند پس داده است؛ قطعاً ایشان برای حل مشکلات اقتصادی جامعه که این روزها ضرر و زیان‌های بسیاری را به مردم وارد می‌کند برنامه‌های خوبی خواهند داشت.

مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان دماوند با اشاره به انتخابات شوراهای شهر تصریح کرد: ما به عنوان اعضای شورای ائتلاف هنوز تصمیم نگرفته‌ایم تا در انتخابات شوراها به‌صورت مستقیم ورود پیدا کنیم؛ نشست‌هایی با معتمدین و بزرگان شهرها و روستاها برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا مردم بتوانند آزادانه تصمیم بگیرند.

عرب سرهنگی با بیان اینکه در دوره قبلی شوراها شهرستان دماوند متأسفانه آسیب‌های زیادی دید، اضافه کرد: امیدواریم این جایگاه در اختیار انسان‌های لایق قرار گیرد، هرکجا که تفکر انقلابی طنین انداز شد مردم آرامش دیدند؛ در مشکلاتی مانند سیل، زلزله و... که افراد انقلابی ورود پیدا کردند مشکلات به سرعت رفع شد.

وی ابراز داشت: ما در شورای ائتلاف یک تشکیلات ریشه‌دار هستیم، در شورای ائتلاف کشور ما نماینده تفکر انقلابی هستیم و اگر با سایر نیروهای انقلاب به وحدت برسیم همکاری خواهیم داشت و قطعاً مخالف تک‌روی هستیم.

انتخابات 1400| قائم مقام‌ جامعه جوانان متحد ‌بوشهر: عزت ایران را در 8 سال گذشته زیر سئوال بردند/معیشت و اقتصاد مردم در اولویت قرار داردانتخابات 1400| رئیس جمهور منتخب ‌باید کشور را رو به جلو حرکت دهد / 8 سال در بند مذاکره متوقف بودیمانتخابات 1400| شور و شعف انتخاباتی در استان ایلام / مردم از ملاک‌هایشان برای "انتخاب اصلاح " می‌گویند + فیلم

در ادامه امان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: در خصوص بحث انتخابات در قانون جمهوری اسلامی امور کشور باید با اتکا به آرای عمومی انتخاب شود و به‌نوعی حق تعیین سرنوشت به مردم واگذارشده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در این خصوص ادامه داد: دشمن آخرین توان‌های خود را برای تضعیف نظام به کار گرفته است و با تمام توان از تحریم‌های اقتصادی و... برای ضعیف شدن جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان دماوند بیان کرد: قطعاً خون شهدا که چشمه جوشان انقلاب است از این مشکلات جلوگیری خواهد کرد؛ با ورود افراد و چهره‌های انقلابی و کارا به میدان انتخابات امیدواریم بتوانیم گام‌های جدیدی را با‌ رهنمودهای مقام معظم رهبری آغاز کنیم باتوجه به ترسیم مقام معظم رهبری از حکومت اسلامی شاهد شکل‌گیری دولت اسلامی در این دوره توسط آیت‌الله رئیسی باشیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد