Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ادعای قربانعلی کلمیشی رئیس سابق شورای شهر سبزوار و نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در فضای مجازی مبنی بر حضورش برای پیگیری رد صلاحیتش در دفتر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران و طرح صحبت‌های رد و بدل شده‌اش با نماینده مردم سبزوار، روابط عمومی دفتر علی‌اصغر عنابستانی امروز با انتشار نامه‌ای ضمن کذب محض خواندن مطالب منتشر شده از طرف این کاندیدای رد صلاحیت شده، آورده است:

«ظاهراً خبری در خروجی‌های مختلف منتسب به آن رسانه مبنی بر درگیری نماینده مردم غرب خراسان و رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان با احدی از کاندیداهای رد صلاحیت شده جلوی درب هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور قرار گرفته که از اساس کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خبر مذکور اتهامات عجیب و غریبی از طرف کاندیدای مذکور مطرح شده که حتماً از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد. 

بدیهی است ورود به عرصه بررسی صلاحیت کاندیداها و حق‌مداری و سفارش‌ناپذیری بستر تهمت‌ها و فضاسازی‌های زیادی را علیه رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان فراهم می‌کند که ایشان به هیچ عنوان بنا ندارند تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار گیرند، پس قانون مطبوعات لازم است این تکذیبیه را بر روی خروجی‌هایی که اصل خبر کذب را منتشر نموده‌اید نشر دهید، بدیهی است در هر صورت حق پیگیری قضایی همچنان برای ایشان محفوظ می‌باشد.»

رئیس سابق و عضو مستعفی شورای شهر سبزوار در دوره پنجم در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی و فضای مجازی سبزوار گفته است: روز گذشته(۶خردادماه) برای اعتراض به رد صلاحیتم به دفتر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران رفتم که جلو درب ورودی هیأت، علی‌اصغر عنابستانی را دیدم که به او گفتم: چه هیزم تری به شما فروختم که می‌خواهید ریشه من را بزنید. که عنابستانی در جوابم به گزارش رد شده اشاره کرده و او را هل داده است. 

کلمیشی همچنین مدعی شده که دلایل رد صلاحیتم را از طریق ارسال پیام در یکی از پیام‌رسان‌ها از عنابستانی خواستم، اما او پیامی حاوی شماره حساب شخصی خودش برای تهیه بسته‌های غذایی برای نیازمندان ارسال کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد نظارت بر انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به همکاری قوه قضائیه با دولت برای تحقق مطالبه رهبری انقلاب و مردم در خصوص رشد تولید گفت: املاک معرفی شده از سوی سازمان زندان ها در هیأت عالی مولدسازی پذیرفته شده اند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور درباره همکاری قوه قضائیه با دولت اظهار کرد: هر پرونده‌ای که مربوط به موضوع تولید باشد در اولویت قرار می دهیم و به موجب اختیاری که قانون به رئیس دیوان داده، خارج از نوبت رسیدگی می شود که در امر تولید و مسائل اقتصادی کشور مؤثر و مفید باشد.

وی افزود: یک سری مسائل وجود دارد که در حوزه اختیارات قوه قضائیه نیست اما مساعدت و کمک به دولت می کند؛ مصادیق زیادی درباره فعال کردن کارخانجات و مراکز تولیدی و احیانا ترخیص برخی کالاها از گمرکات به این موضوع اختصاص دارد؛ تا جایی که در این زمینه ها قوه قضائیه در توانش بوده، اقدامات لازم را انجام داده است؛ الان هم قوه قضائیه در راستای تحقق آنچه مطالبه مقام معظم رهبری و مردم است، به دولت کمک می کند.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: چه مسائلی که مستقیما مرتبط به قوه قضائیه هگاست و چه مسائلی که مستقیما مربوط به این قوه نیست اما می تواند برای کمک به دولت در تحقق امر جهش تولید مؤثر و مفید باشد، در اولویت قرار خواهد گرفت.

رئیس دیوان عالی کشور در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری جلسات هیأت عالی مولدسازی اظهار کرد: آنچه من شاهدم، این است که این هیأت به صورت جدی وارد شده و مازاد بودن ها را تشخیص می دهد اما کاری است که زمان می برد؛ همین چهارشنبه گذشته نیز در جلسه هیأت عالی مولدسازی مطرح شد که باید خروجی ملموس و محسوس داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیأت عالی مولدسازی دنبال آن هستند که این مسائل زودتر محقق شود تا مردم آثار آن را شاهد باشند.

نماینده قوه قضائیه در هیأت عالی مولدسازی گفت: این قوه هم در سازمان زندان ها موارد عدیده دارد که در هیأت مولدسازی مورد بحث قرار گرفته اند و مازاد بودن آنها تشخیص داده شده است که در حال طی کردن مراحل بعدی برای مولدسازی هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • ادعای خبرنگار پرحاشیه صداوسیما درباره دستمزدش
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس