Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: از زمان وقوع سیل و زلزله در استان همکاری خوبی بین اداره کل نوسازی مدارس و سازمان بسیج سازندگی استان برای ساخت و تعمیر مدرسه در این مناطق شکل گرفت.

او با بیان اینکه همچنین برای طرح ریشه کن کردن مدارس سنگی نیز این سازمان به صورت مشارکتی با این سازمان جهت ساخت ۲۰ مدرسه جایگزین مدارس سنگی همکاری دارد، افزود: پیش از این اداره کل نوسازی مدارس استان با سازمان بسیج سازندگی در ساخت ۴۲ مدرسه برای امسال همکاری داشته که با انعقاد این تفاهم نامه ۱۰ پروژه دیگر اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قربانی، قرارگاه جهادگران مدرسه ساز متشکل از اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، سازمان بسیج سازندگی استان، خیران مدرسه ساز و گروه‌های جهادی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث مدرسه مدارس سنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی