Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی دودمان تیپی؛ رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در نشست با رسانه‌ها، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و تمرکز دشمن بر‌ مشارکت پایین، اظهار کرد: امیدواریم مردم بنابر تکلیف و حقی دارند مشارکت حداکثری داشته و انتخاب بهینه را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد اختیارات بسیار گسترده ریاست جمهوری نسبت به سایر سران قوا، اهمیت بسیار زیاد انتخابات ریاست جمهوری در تعیین سرنوشت مردم را یادآور شد.

دودمان تیپی گفت: ما در شورای ائتلاف قائل به پروپاگاندا، هیاهو و تخریب نیستیم و معتقد به صداقت و روشنگری هستیم و امیدواریم از آرمان‌هایمان عدول نکنیم.  

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت شورای نگهبان در کلام امام (ره) و رهبر انقلاب، بیان داشت: این شورا نقش مهمی در حراست از مرزهای قانونی جمهوری اسلامی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه شورای نگهبان تشخیص صلاحیت است و مسئولیتی در قبال میزان مشارکت ندارد.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه، تصریح کرد: در مشارکت پایین به قانونی بودن انتخابات خدشه‌ای وارد نمی‌شود ولی دوست نداریم مشارکت پایین باشد و تلاش می‌کنیم مردم در انتخابات حضور گسترده داشته باشند.

دودمان تیپی در رابطه با رسانه‌ها، گفت: وظیفه رسانه‌ها روشنگری، صداقت، امانتداری و پرهیز از تخریب است.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی کشور ناشی از توسل دولت قبلی در انتخابات به پروپاگاندا و جوسازی است، افزود: سیاست ما بر مبنای روشن کردن مواضع نامزد مورد نظرمان است و پرهیز رسانه از پروپاگاندا، تخریب و شانتاژ، سبب جذب مردم خواهد شد.

دودمان تیپی در خصوص سیاست تبلیغی کاندیدای اصلی جبهه انقلاب، حجت‌الاسلام رئیسی، بیان داشت: بر اساس سیاستی که ایشان اعلام کرده‌اند، برنامه‌ی «هر خانه یک ستاد» و «قلب هر ایرانی یک ستاد» در دستورکار قرار گرفته است و تمام گروه‌هایی که خود را متعلق به جبهه انقلاب می‌دانند به صورت خودجوش برای ایشان فعالیت می‌کنند‌ و این باعث شده که ستادهای متعددی بوجود بیاید‌ .

وی اضافه کرد: فرصت باقیمانده تا انتخابات اصلا زمان طرح مباحث اختلافی نیست و ما تعدد ستادهای مردمی را یک فرصت می‌دانیم و با تمام جریان‌های انقلابی یک هدف را دنبال می‌کنیم ولو اینکه در برخی سیاست‌های تبلیغی هم‌سو نباشیم.

 

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، اعلام کرد: ما چارت ستادی خود را آماده کرده‌ایم و در تمام شهرستان‌ها نیروهای انقلابی را سازماندهی کرده و آنان به خوبی در حال فعالیت هستند و بیشترین تمرکز ما بر روی ستاد جوانان و بانوان است، همچنین ستاد دانشجویان نیز به زودی شروع به فعالیت می‌کند، در ضمن فضای مجازی نیز از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است.

دودمان‌تیپی ساده‌انگاری رقابت‌های انتخاباتی و پیروزی حتمی جریان انقلابی را یک خطای بزرگ دانست و گفت: نمی‌شود با قاطعیت پیش از انتخابات، یک نفر پیروز را اعلام کرد، ما باید اهداف و برنامه‌های انتخاباتی را برای عامه مردم توضیح دهیم؛ البته به با توجه به نارضایتی مردم از دولت قبلی، بعید است مردم به افکار همسو با این دولت رأی بدهند اما این امر، نافی وظیفه ما نیست و باید حداکثر تلاش خود را به کار گیریم.

وی شایعه کنارگیری حجت‌الاسلام رئیسی به نفع سعید جلیلی را از اساس بی‌پایه دانست و هدف آن را مبنایی برای ایجاد انشقاق در صف جبهه انقلاب، توسط دشمن اعلام کرد.

دودمان‌تیپی در توضیح عبارت «دولت جوان حزب‌اللهی» در کلام رهبری، گفت: منظورشان این نیست که رئیس‌جمهور حتماً باید از نظر سنی جوان باشد، بلکه یعنی رئیس جمهور جوان فکر کند و به جوانان اعتقاد داشته باشد.

وی با بیان اینکه میانگین سن هیئت دولت باید میانگین قابل قبولی باشد، گفت: بکارگیری جوانان به عنوان قوه‌ی محرکه در بدنه دولت و در پست‌های حساسی چون معاونت رئیس جمهور و وزارت‌ها و رده‌‌های میانی و نیز پست‌های حساس و کلیدی که نیاز به انرژی بالایی دارند، منظور است.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، اعلام کرد: تمام هزینه‌های ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف، از محل کمک‌های مردمی اعضا ستاد، تأمین می‌شود. 

دودمان‌تیپی در پایان گفت: این شورا در مورد انتخابات شورای شهر، فعلا برنامه خاصی را تهیه نکرده است.

در بخش دیگری از این نشست خبری میثم محمدی؛ رئیس ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف، بیان داشت: در ساختار ایجاد شده برای ستاد جوانان سعی می‌کنیم از ظرفیت محلات مختلف استفاده کنیم و برای مساکن مهر که بیش از ۳۲ هزار واحد هستند، برنامه داریم.

وی گفت: نیروهای جریان انقلابی به مردم مراجعه می‌کنند و برنامه‌های آقای رئیسی را برای مردم تشریح می‌کنند.

محمدی ادامه داد: باید در مورد بی‌تدبیری های ۸ سال گذشته با مردم گفت‌وگو شود و دوگانه‌‌های ایجاد شده را برای مردم توضیح داد تا بدانند طیفی که در دو دوره گذشته با شعار واهی، رأی آورند، اصل نظام نیستند.

رئیس ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: در شهرستان‌ها نیز همین رویه مورد نظر است و بزودی مسئولین ستاد شهرستان‌ها مشخص می‌شوند.

محمدی اظهار کرد: محلات‌حاشیه از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردارند و ما بر روی این محلات تمرکز ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری رهبر انقلاب کرمانشاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حجت الاسلام رئیسی در شورای ائتلاف رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی استان کرمانشاه مشارکت پایین ستاد جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!