Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:18:24 GMT

ماهانه بیش از یک‌هزار تماس با سامانه 2021 ثبت می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۹۵۸

ماهانه بیش از یک‌هزار تماس با سامانه 2021 ثبت می‌شود

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، با اشاره به اینکه درگاه‌های مختلفی جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان در استان راه‌اندازی شده است، گفت: سامانه 2021 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت سوالات مطرح شده از سوی مشتریان است.

وی اعلام اینکه این سامانه از سال 92 تاکنون به صورت مداوم پاسخگوی سوالات مشتریان بوده است، اظهار کرد: تماس‌های ورودی مشتریان با سامانه 2021 ثبت و ضبط خواهد شد و برای رفع مشکلات مطرح شده و بررسی به کارشناسان معین در هر حوزه ارجاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: مشتریان می‌توانند جهت مطرح کردن و ارسال سوالات خود در حوزه اداره حراست، بازرسی و روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان با سامانه رایگان 2021 تماس برقرار نمایند.

حکمت با اشاره به اینکه یکی از مسائل مورد بحث در جلسات "صدای مشتری" توسط مخابرات منطقه کردستان رسیدگی به سوالات دریافتی از طریق سامانه 2021 است، اعلام کرد: بر اساس ظرفیت‌ها و امکانات موجود سوالات مربوط به حوزه‌های مختلف مخابراتی به صورت 100 درصدی پاسخ داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص سوالاتی مطروحه که مربوط به حوزه کاری شرکت ارتباطات زیر ساخت و فناوری اطلاعات است نیز به مشتریان اطلاع رسانی شده است.

حکمت یادآور شد: پیش از این سامانه 135 پاسخگوی سوالات مشتریان مخابراتی بود که هم اکنون به سازمان تعزیرات حکومتی واگذار شده و سامانه 2021 نیز بیش از 8 سال است که به صورت شبانه‌روزی در اختیار مشتریان قرار دارد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان سامانه ۲۰۲۱ سامانه 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰ نفر در استان کردستان به علت خوردن قارچ سمی فصلی دچار مسمومیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزام بیدارپور اظهار کرد: ۱۰ نفر (از ابتدای سال جاری تاکنون) در شهرستان‌های بیجار، سقز و مریوان به علت خوردن قارچ سمی فصلی مسموم شده‌اند.

وی با بیان اینکه به علت بارندگی در فصل بهار قارچ‌های خودروی زیادی در طبیعت رشد می‌کنند که بسیاری از آن‌ها سمی هستند، افزود: برای پیشگیری از هرگونه مسمومیت‌های ناشی از قارچ‌های سمی درخواست می‌شود افراد از مصرف قارچ‌های خودرو و یا جمع‌آوری شده توسط افراد عادی که به صورت فله‌ای عرضه می‌شود، خودداری کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه قارچ‌های سمی بسیار شبیه قارچ‌های خوراکی هستند و به‌ظاهر تفاوتی با آن‌ها ندارند و معمولاً غیرقابل شناسایی هستند، خاطرنشان کرد: تنها راه‌حل برای تشخیص سمی نبودن قارچ‌ها تشخیص آزمایشگاهی است.

بیدارپور تصریح کرد: سم قارچ خوراکی فاقد پادزهر است و تنها می‌توان با مصرف نکردن از ورود آن به بدن جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: در صورت بروز علائم و نشانه‌های گوارشی از جمله تهوع، استفراغ و اسهال به‌صورت تأخیری و بین پنج تا ۱۲ ساعت پس از مصرف خوراکی قارچ‌های خودرو، هرچه سریع‌تر بیمار باید به مرکز درمانی تخصصی مسمومیت‌ها منتقل شود.

کد خبر 748429

دیگر خبرها

  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی در کردستان
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان