Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - این روزها که با نزدیک شدن به فصل تابستان گرمای شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان در حال افزایش است، قطعی برق امان مردم استان را بریده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران، این روزها زیاد از قطعی برق شنیده‌اید، معضلی که تقریباً مردم همه استان‌های کشور با آن دست و پنجهنرم می‌کندد؛ اما تحمل قطعی برق در استان گرم و خشک سیستان و بلوچستان که دمای برخی از شهرهای آن در بسیاری از روزهای اواخر بهار و اوایل تابستان به بالای 40 تا 50 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و عملاً کولرهای آنها مستمر در حال کار است، داستان دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار تسنیم در این رابطه به تهیه گزارش از شرایط مردم چابهار به عنوان یکی از شهرستان‌های گرم این روزهای استان پرداخته است. مردم چابهار بابت قطعی مکرر برق از اداره برق گلایه دارند؛ قطعی برقی که آنها را به تحمل گرمای طاقت فرسای هوا مجبور کرده است.

قطع عمدی کابل‌های فیبر نوری در "بم‌پشت" بلوچستان/ داستان تکراری قطعی خطوط تا کی ادامه دارد؟اردکانیان پاسخگوی نمایندگان شاکی از قطع برق خواهد بودپیش بینی جهش بیش از 8 هزار مگاواتی مصرف برق در هفته آینده/ خاموشی در راه است؟

اداره برق بالا بودن بار مصرفی را عامل اصلی قطعی می‌داند و می‌گوید مصرف بالا باعث شده قطعی‌های مکرر به وجود بیاید؛ البته در مواردی هم سرقت کابل در قسمت‌هایی از شهر باعث می‌شود مردم برای چند ساعت قطعی داشته باشند. سرقت کابل برق یکی از معضلات جدی در سیستان و بلوچستان است که سالانه میلیاردها تومان خسارت به شبکه توزیع نیرو در استان وارد می‌کند.

انتهای پیام/395/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم سیستان و بلوچستان مناطق محروم سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید