Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی روز یکشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی کاشان افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، سال ۱۳۹۵ نرخ باروری در شهرستان ۱.۷۹ بود که در سال ۱۳۹۹ به ۱.۶۵ کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: جمعیت جوان جزو منابع ثروت هر کشور محسوب می‌شود و لازم است دستگاه ها و نهادهای مربوطه با اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و حمایتی نسبت به اجرای سیاست‌های کلی جمعیت که پیش از این ابلاغ شده، اقدام‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای سلامت و امنیت غذایی کاشان در بخش دیگری با بیان اینکه پسماندهای پزشکی و عفونی باید با روش مخصوص خود و رعایت استانداردهای علوم پزشکی در مراکز بهداشت شهرستان حمل و دفن شود، اظهار داشت: تعرفه جمع‌آوری این پسماندها باید مطابق با شهرهای همتراز با کاشان مشخص شود.

وی برخی از ناراضایتی‌ها بابت نرخ تعیین شده از سوی شرکت پیمانکار مربوط به این موضوع را یادآور شد و افزود: با توجه به لزوم جمع آوری صحیح و کامل این پسماندها لازم است دستگاه‌های مربوطه نسبت به این موضوع جدیت به خرج دهند.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه با بیان اینکه برخی از همشهریان کاشانی نسبت به دفن اموات در آرامستان‌های نزدیک منازل آنها اعتراض دارند، تصریح کرد: طبق آخرین دستورالعمل ها و مصوبات و مقررات جاری کشور، اموات باید در فاصله ۲۰ کیلومتری خارج از محدوده شهری دفن شوند در حالی که این مورد در کاشان رعایت نشده و هنوز شاهد دفن اموات در آرامستان های داخل محدوده شهری هستیم.

به گفته وی، طبق قانون و با هماهنگی های ایجاد شده بین وزارت بهداشت و کشور حتی افراد و خانواده‌هایی که در آرامستان‌های داخل محدوده شهری قبر خریداری کرده‌اند، می‌توانند در ازای قبرهای خریداری شده در داخل شهرها، تعداد قبر مشخصی در آرامستان‌های بیرون از محدوده شهری دریافت کنند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

این شهرستان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک (افزون بر هفت هزار سال) است و در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی فرمانداران بارداری کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی فرمانداران بارداری دانشگاه علوم پزشکی فرمانداران بارداری کاشان اخبار کنکور محدوده شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در مهاباد، در سال مزین به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

حسن عباسی

فرماندار ویژه مهاباد

دیگر خبرها

  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است