Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:19:44 GMT

ذوب‌آهن خراسان در جمع چهار تیم برتر نونهالان کشور

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۸۵۸۵

ذوب‌آهن خراسان در جمع چهار تیم برتر نونهالان کشور

ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: قهرمانی و نتیجه گرفتن در لیگ برتر نونهالان کشور بهانه‌ای است تا بازیکنان با حمایت هیات فوتبال، پتانسیل خود را مدنظر قرار داده و در آینده پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

خلیل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به صعود تیم ذوب آهن نفت جوان خراسان رضوی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان کشور اظهار کرد: تیم‌های ذوب‌آهن خراسان رضوی، آکادمی مهدوی‌کیای تهران، خلیج فارس هرمزگان و یکی از دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان برای کسب قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ذوب‌آهن نفت جوان خراسان رضوی در این مرحله به مصاف یکی از دو تیم فولاد خوزستان یا سپاهان اصفهان خواهد رفت و قهرمان لیگ برتر نونهالان کشور کمتر از یک ماه دیگر مشخص می‌شود. ذوب‌آهن به عنوان صدرنشین از گروه ۶ تیمی خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله پس از کسب تساوی ۳ بر ۳ مقابل ملوان در بندرانزلی با پیروزی دو بر صفر در دیدار برگشت به جمع چهار تیم برتر ایران راه یافت.

مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص شرایط تیم ذوب آهن خراسان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن با صعود خود به مرحله نیمه نهایی کار بزرگی انجام داده است. تیم‌های آکادمی مهدوی‌کیا، فولاد و سپاهان حرفه‌ای بوده و به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از شرایط متفاوتی نسبت به ذوب‌آهن برخوردارند.  

موسوی بیان کرد: اتفاق خوبی که در این دوره از مسابقات رقم خورده این است که مدیران و مربیان فوتبال پایه در خراسان رضوی بازیکنان خوب خود را در اختیار تیم ذوب‌آهن قرار داده‌اند. در واقع ذوب‌آهن نفت جوان از منتخب خراسان رضوی تشکیل شده است. فکر می‌کنم در هفت تا هشت سال آتی بازیکنان آینده‌داری از این تیم به ایران معرفی کنیم. با وجود بازیکنان مستعد خراسانی در ذوب‌آهن به حضور در فینال و حتی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نونهالان نیز امیدواریم.

وی ضمن اشاره به صعود فولاد مشهد به لیگ برتر نونهالان فصل آتی و حضور دو نماینده از خراسان رضوی در این رقابت‌ها ادامه داد: رده سنی این بازیکنان به گونه‌ای است که در سال ۲۰۲۳ و برای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا می‌توانند به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآیند. تمام تلاش هیات فوتبال خراسان رضوی این است که در آن مسابقات از خراسان رضوی در تیم ملی نماینده داشته باشیم. قهرمانی و نتیجه گرفتن در این دوره از مسابقات نیز بهانه‌ای است تا بازیکنان با حمایت هیات فوتبال، پتانسیل کنونی خود را مدنظر قرار داده و به لحاظ کمی و کیفی تا سال ۲۰۲۳ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی برتر نونهالان کشور لیگ برتر نونهالان خراسان رضوی هیات فوتبال تیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی