Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای همکاری، تامین و تبادل امکانات و ظرفیت‌ها در تمام زمینه‌های مرتبط با وظایف فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی محلی و فدراسیون ورزش کارگری تفاهمنامه‌ای به امضای طرفین رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به منظور گسترش و توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی در میان جامعه کار و تلاش، خانواده های ایشان و بازنشستگان در سراسر کشور منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه و ترویج ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی به عنوان یک خرده فرهنگ به منظور احیاء و زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل ایرانی، توسعه کمی و کیفی ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی در بین جامعه هدف (ورزشکار ورزش کارگری سراسر کشور، خانواده های آنها و بازنشستگان) با آموزش بازی‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و ...، آشنایی جامعه هدف با فرهنگ اصیل ایرانی از طریق ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی، ایجاد شور و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف با توجه به تنوع ورزشهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی هر منطقه از کشور، ارتقاء سطح جسمانی و روانی جامعه هدف با شرکت در برنامه‌های همگانی و قهرمانی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، شناسایی نیروهای مستعد جامعه هدف (استعدادیابی) و معرفی به فدراسیون‌های مربوطه، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی فدراسیون ورزش کارگری با بخش‌های مختلف ورزش کشور به ویژه فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، شناسایی نیروهای مستعد براساس شاخص‌های جسمانی و ذهنی کارگران ورزشکار در بین اقشار روستایی و عشایری جزئی از زمینه‌های  همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در این تقاهم‌نامه مشترک همکاری است.

گفتنی است، هماهنگی و مساعدت جهت در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی ورزش کارگری در راستای کلیه فعالیت‌های مربوطه (آموزش ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی، برگزاری مسابقات، اجرای جشنواره‌های ورزشی و ...) در بین جامعه هدف فدراسیون ورزش کارگری، مشارکت و همکاری در برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌های ورزشی و فرهنگی به منظور معرفی ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی فراموش شده هرمنطقه از کشور، حمایت از برنامه‌های فدراسیون مبنی بر احیاء ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی با استفاده از ظرفیت‌های ورزش کارگری، ایجاد بستر و زمینه مناسب برای ترویج ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی در جامعه هدف از طریق هماهنگی جهت ایجاد مکان برای آموزرش بازی‌ها، برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و ....در مراکز ورزش‌های کارگری، همکاری در برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی مربیگری، داوری و پروژه‌های پزوهشی جهت جامعه هدف نیز، تعهدات ورزش کارگری در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم نامه مشترک همکاری بین دکتر محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و دکتر جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری به مدت یک سال به امضا رسید.

امیری خراسانی: جام ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کشورهای اسلامی در قم برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی فدراسیون ورزش کارگری جشنواره ها جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است