Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@05:57:10 GMT

جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۰۳۴۳

جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021

تین نیوز رپورتاژ :

با آغاز سال 2021 میلادی، مجددا چشم ها به برندهای معتبر جهانی خیره شده تا از محصولات جدید خود رونمایی کنند. یکی از این دست برندهایی که هر ساله محصولات جدید و باکیفیت را تولید و عرضه بازار می کنند، ال جی است. ال جی از برندهای خوش نام و آوازه دنیای تکنولوژی و لوازم خانگی است که با نگاهی به تاریخچه این برند کره ای می توان به کیفیت و پیشرفت چشمگیر آن در ارائه محصولات پی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال جی در تلویزیون های خود هر ساله فناوری های جدیدی را به کار می گیرد که این امر سبب شده تا مخاطبان نیز نگاه ویژه ای به تلویزیون های ال جی داشته باشند. ال جی در سال 2021 از جدیدترین تلویزیون های خود رونمایی کرد که در ادامه 4 تلویزیون ال جی جدید را به شما معرفی خواهد شد.

جدیدترین تلویزیون ال جی اولد 2021

برندهای معتبر و فعال در زمینه تولید تلویزیون، مدل های خاص و بسیار پیشرفته ای را دارند که این مدل ها را به عنوان پرچمدار تلویزیون خود معرفی می کنند. ال جی نیز مدل های فوق پیشرفته خود را با نام اختصاری OLED عرضه بازار می کند که در سال 2021 نیز مطابق معمول و انتظار، ال جی از جدیدترین تلویزیون های اولد خود رونمایی کرد. 

تلویزیون ال جی Z1 به عنوان یکی از شاخص ترین تلویزیون های اولد ال جی شناخته می شود که از طراحی و امکانات فوق پیشرفته ای برخوردار می باشد. ایجاد کیفیت تصویر 8K، مهم ترین مشخصه این محصول است که می تواند سطح تماشای هر مخاطبی را به چالش بکشاند. این تلویزیون ال جی دارای ویژگی های بسیار حیرت انگیزی است که اگر بخواهیم به بررسی آن بپردازیم، شاید ده ها پاراگراف توصیفی هم نتواند قدرت این محصول پرچمدار ال جی را به خوبی نمایان کند.

از دیگر تلویزیون های جدید ال جی اولد 2021، مدل G1، C1، B1 و A1 است که از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کنند و در کنار آن نیز از فناوری ها و امکانات متعددی استفاده شده است که قطعا در قواره های یک تلویزیون پرچمدار ال جی، عملکرد فوق العاده ای را برای ارائه خواهند داشت.

QNED سری 90؛ جدیدترین تلویزیون ال جی 2021

ال جی در سال 2021، سورپرایز ویژه ای را برای مخاطبان خود و البته دنیای صوتی و تصویر در نظر گرفته بود که این سورپرایز همان رونمایی از فناوری و تکنولوژی های نوین در نمایشگر برخی از سری تلویزیون های خود بود. تلویزیون ال جی QNED، نسل جدید تلویزیون های ال جی است که این واژه مخفف Quantum Nano Emitting Diodes و به معنی دیودهای نورده نانو کوانتومی است. این فناوری در واقع جدیدترین تکنولوژی ال جی در تلویزیون های ال جی 2021 به حساب می آید که تا حدود بسیاری توانسته بازار جهانی تلویزیون را تحت شعاع خود قرار دهد.

QNED سری 90 که در سه مدل QNED99، QNED95 و QNED90 معرفی و تولید شده است، مدل های 99 و 95 آن از کیفیت تصویر 8K پشتیبانی می کنند. عملکرد تلویزیون های ال جی در بخش کیفیت تصویر، فراتر از تصور است و بدیهی است که این تلویزیون های جدید ال جی با ترکیب تکنولوژی های نانوسل، مینی ال ای دی و کوانتوم دات، عملکرد بینظیری را داشته باشند.

جدیدترین تلویزیون ال جی سری نانو          

مدل های نانو، از سری های جذاب تلویزیون های ال جی به شمار می آید که در چند سال اخیر توسط این برند غول آسای کره ای معرفی شده است و با استقبال چشمگیر مخاطبان نیز همراه بوده است. در سری تلویزیون های نانو ال جی، از فناوری قدرتمند نانوسل بهره گرفته می شود که وظیفه بهبود و غنی تر کردن رنگ ها را بر عهده دارد که نتیجه آن ایجاد کیفیت تصویر درخشان تر و نمایش واقعی تر رنگ ها است.

جدیدترین تلویزیون ال جی سری نانو در چهار مدل Nano99، Nano90، Nano80 و Nano75 طراحی شده اند که تلویزیون ال جی Nano99 را می توان پرچمدار سری نانو خواند. این تلویزیون ال جی از کیفیت تصویر 8K پشتیبانی می کند که این تغییر را می توان به عنوان جهش بزرگ ال جی برای تلویزیون های ال ای دی خود عنوان کرد چرا که تا به امروز، ال جی تنها در تلویزیون های OLED خود، کیفیت تصویر 8K را ایجاد کرده بود که امروزه با توجه به همه گیر شدن کیفیت تصویر 4K، برای ایجاد تغییر گسترده تر در تلویزیون های خود و پیش گرفتن از رقبای خود، نیاز بود تا با ایجاد کیفیت تصویر 8K، توجهات بیشتری را جذب خود کند.

تلویزیون NANO99 که یکی از جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 است، از کیفیت تصویر 8K و از نمایشگر نانوسل با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره برده است که در کنار پردازنده قدرتمند آلفا 7 نسل چهارم می تواند عالی ترین عمکلرد ممکن را در میان تمامی تلویزیون های LED جهان داشته باشد. مجهز بودن به دو فناوری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos از دیگر ویژگی های بسیار مهم این تلویزیون ال جی است که تماشای محتوا را می تواند به بهترین سطح خود برساند. اما دالبی ویژن چیست؛ دالبی ویژن نام تجاری یک فرمت اختصاصی و پویای HDR است که توسط Dlby Labs ساخته و توسعه داده شد. Dolby Vision با تنظیم بر اساس صحنه به صحنه (و حتی فریم به فریم) جزئیات بیشتری همراه با دقت رنگ بالاتری را ارائه میدهد و به تولید کنندگان محتوا امکان می دهد تا تنظیمات تصویر در سطح بسیار جزئی را بهبود دهند

جدیدترین تلویزیون های میان رده ال جی 2021

تلویزیون های میان رده به سبب رنج قیمت مناسب تری که به نسبت مدل های فوق پیشرفته دارند، از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و بیشتر مورد استقبال کاربران می گیرند. دو مدل از جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 که به عنوان تلویزیون های میان رده معرفی شده اند، مدل های UP80 و UP70 است. این دو تلویزیون ال جی به لطف با پنل های LCD و وضوح کیفیت تصویر 4K که برخلاف مدل های نانو و کیوند از فناوری های نقطه کوانتومی و نانوسل بهره نمی برند اما هنوز می توان آنها را به عنوان مدل های مقرون به صرفه، هوشمند و قابل استفاده خواند.

 این دو تلویزیون ال جی با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل، کیفیت تصویر 4K را در سطح نمایشگر فراهم می آورند و پردازنده قدرتمند آن نیز کمک می کنند تا بهترین کیفیت تصویر به نمایش گذاشته شود. هر دو تلویزیون UP80 و UP70 از نرخ بروزرسانی 60 هرتز برخوردار هستند که برای تلویزیون میان رده می تواند بسیار ایده آل باشد. در کل می توان این دو مدل تلویزیون ال جی 2021 را به عنوان بهترین مدل های اقتصادی برای مخاطبان دانست.

کلام آخر

اگر می خواهید لیست جدیدترین مدل های تلویزیون ال جی را همراه با قیمت آن ببینید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی آترین کالا (https://atrinkala.com) مراجعه کنید .در آترین کالا لیست کاملی از تلویزیون های ال جی قرار داده شده که، شامل بهترین و جدیدترین تلویزیون ال جی در کیفیت تصویر 8K، 4K، FULL HD و HD و اندازه نمایشگر 32، 40، 43، 48، 49، 50، 55، 58، 60، 65، 70، 75، 77، 82 و 85 اینچ موجود می باشد و مخاطبان با توجه به نیاز خود می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تلویزیون ال جی جدیدترین تلویزیون تلویزیون های ال جی 2021 ترین تلویزیون تلویزیون های خود کیفیت تصویر کیفیت تصویر 4K کیفیت تصویر 8K میان رده سال 2021 مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدیر بحران استان مازندران با اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: «زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر، ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه‌شنبه( ۴اردیبهشت) حوالی مرزن‌آباد، واقع در مازندران را لرزاند. هم اکنون بعد از گذشت یک شبانه روز و بررسی ارزیابان هیچ خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.»
حسینعلی محمدی افزود: «این زلزله در محدوده ای رخ داده که خالی از سکنه بوده و برای همین هیچ خسارتی با خود نداشته‌است.»
این زمین‌لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و پنج کیلومتری مرزن‌آباد، ۱۸ کیلومتری کلاردشت و ۲۴ کیلومتری پول بوده است.
محمدی با اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های استان نیز گفت: «همه راه‌ها و مسیرهای دسترسی بازگشایی شده و راه ۱۰ روستای محور امیری در بخش لاریجان آمل که به دلیل بارش شدید باران بسته شده‌بود تا پایان امشب بازگشایی می‌شود. ۳ گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر هستند.»

بیشتر بخوانید:
سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟

کد خبر 847019 برچسب‌ها استان مازندران سيل زلزله خبر مهم مدیریت بحران

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش