Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب رازوجرگلان با اشاره به برگزاری دوره اخیر کلاش‌های آموزشی و توجیهی ویژه ضابطین از تقویت این قبیل سازوکار‌ها به منظور بهبود شاخص‌های عملکردی خبر داد. خبرگزاری میزان - بدری، دادستان عمومی و انقلاب رازوجرگلان اظهار داشت: اجرای دقیق و به هنگام دستور‌های قضایی می‌تواند در رفع اطاله دادرسی و تسهیل و تسریع در اجرای احکام قضایی راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: آموزش در همه حال نقشی سازنده در ارتقاء سطح عملکرد‌ها دارد و طی این قبیل جلسات است که با ارائه آموزش‌های راهبردی به ابهامات و سوالات مطروحه نیز پاسخ داده می‌شود و فرایند‌ها و سازوکار‌ها روشن و شفاف در یک مسیر تعریف شده قرار می‌گیرند.

وی ضمن تبیین وظایف و مسؤولیت ضابطین، شناخت موضوعات و مسائل حقوقی و اطلاع کافی از قوانین و اجرای دقیق مقررات را بهترین ملاک سنجش و ارزیابی عملکرد ضابطین برشمرد و خطاب به فرماندهان پاسگاه‌ها و رئیس کلانتری و پلیس‌های تخصصی تأکید کرد: با توجه به اینکه برخی از پرسنل انتظامی که بعضا در مقام ضابط قرار می‌گیرند و مبادرت به ایفای وظیفه می‌کنند اصولا تجارب کافی در عرصه‌های اقدام و عمل ندارند قطعا آموزش‌های این چنینی بهترین مجال و فرصت برای آنان است تا توجیه شوند.   بیشتر بخوانید: آموزش ضابطین قضایی بسیج در مروست   انتهای پیام/   برچسب ها: ضابط قضایی حوزه قضایی تسریع در رسیدگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ضابط قضایی حوزه قضایی تسریع در رسیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل

ایسنا/مازندران رییس اتحادیه صنف قصابان شهرستان بابل در جلسه آموزشی مبارزه با تب کریمه کنگو اظهار کرد: با جلوگیری از قاچاق گوشت در شهرستان، پیشگیری‌های لازم جهت بروز بیماری‌های واگیر بین دام و انسان به شرایط مطلوبی رسیده است.

دکتر کوروش نظری مسئول نظارت دامپزشکی شهرستان بابل نیز با بیان اینکه با شروع فصل گرما، شیوع تب کریمه کنگو بیشتر می‌شود، افزود: علائم این بیماری تشابه عجیبی به آنفلوآنزا دارد.

وی خاطرنشان کرد: ویروس از طریق کنه قهوه‌ای رنگ وارد بدن دام می‌شود و معمولا افراد مبتلا به تب کریمه کنگو دچار خونریزی‌های زیرپوستی شده و در برخی موارد نیز به مرگ منجر خواهد شد.

نظری با اشاره به اینکه افرادی که با گوشت تازه دام کشتار شده در تماس هستند، بیشتر ریسک ابتلا دارند، خاطرنشان کرد: این ویروس حتی با له کردن کنه و آغشته شدن محتوای کنه بر روی پوست دام نیز قابل انتقال است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کشتارگاه‌ها موظف هستند ۲۴ ساعت گوشت را در سردخانه نگه داشته و پس از آن، اقدام به توزیع کنند، افزود: بیشترین آمار ابتلای بیماری تب کریمه کنگو مربوط به قاچاق گوشت است و توصیه ما این است که قصابان از کشتارگاه مجاز گوشت تهیه کنند.

 نظری اظهار کرد: متاسفانه در این زمینه یک نفر دامپزشک ساکن سیستان‌وبلوچستان نیز فوت شده است.

او درخصوص علائم بیماری نیز یادآور شد: علائم این بیماری همراه با درد شدید استخوان‌ها، افسردگی و تغییر خلق و خو بوده و ممکن است درمان این بیماری چند ماه زمان ببرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی