Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی روز یکشنبه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار کلیپی از مجموعه اقدامات گروه صنعتی مپنا به عنوان گروه پیشران، نوشت: سیاست خارجی در صورتی موفق است که اقتصاد ایران را به حرکت درآورد و درآمد سالیانه ایرانیان را افزایش دهد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با شعار دولت اقدام و تحول وارد این دوره از انتخابات شده است، شرکت‌های پیشران را موتور محرکه تولید داخل و توسعه تجارت بین الملل عنوان و تصریح کرد: با تکیه بر توان صنعتی و قابلیت‌های فنی مهندسی مسیر تجارت بین‌المللی را می گشاییم و اولویت ما کشورهای همسایه و منطقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلسرد کردن مردم ضربه به جمهوری اسلامی است

ایرنا نوشت؛ 

«محسن هاشمی» روز یکشنبه در دویست و نود و هشتمین جلسه شورا، با بیان اینکه در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی قرار داریم، گفت: انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای ایران بود که مردم محور، ستون و روح انقلاب محسوب می شوند.

وی افزود: بدون حضور و همراهی مردم، نهضت امام خمینی که از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آغاز شد در همان آغاز به پایان می رسید.

هاشمی ادامه داد: این مردم بودند که با فدا کردن جان ومال و آسایش خود، نهضت را زنده نگه داشتند و به پیروزی رساندند.

به گفته وی، بزرگترین قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال، حمایت و حضور مردم بوده است و کسانی که در تریبون های رسمی، حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می کنند، تیشه به ریشه نظام می زنند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که بزرگترین ضربه به جمهوری اسلامی، دلسرد کردن و مایوس کردن مردم و بستن فضای حضور ونقش آفرینی آحاد جامعه در سرنوشت کشور است.

وی عنوان کرد: هر کسی، در هر مسئولیت و جایگاهی با این جریان همراه شود با اصل انقلاب واسلام ناب محمدی با قرائت امام و رهبری که مبتنی برمردمسالاری دینی است، فاصله دارد.

هاشمی گفت: تفکیک بین حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی، ارزش ها و اکثریت، مشروعیت و مقبولیت، جمهوریت و اسلامیت، در اسلام ناب پذیرفته شده نیست.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری گفت:  اگر در این فضا، آسیبی به اعتقاد و اعتماد مردم، با تندروی و یکجانبه گرایی جریانی  ایجاد شود، آثار درازمدت و ماندگاری خواهد داشت که با پایان انتخابات پایان نمی یابد.

وی تاکید کرد: مناسب است جریانی که خود را پیروز انتخابات می داند، بجای تخریب و تحقیر دیگران، از شیوه گفتگو و اقناع استفاده کند تا آسیب های وارد شده به اعتقاد و اعتماد عمومی را کاهش دهد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1520233

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی محسن رضایی انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

بر اساس اعلام فرمانداری بیرجند، اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

۱- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار، کد نامزد ۱۱،

۲- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد ۲۲

تبلیغات انتخابات دور دوم، از فردا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین