Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم تا سال آینده کمپ مدرن تیم ملی در جزیره کیش ساخته شود.

مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم اظهار داشت: از سازمان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنیم که در این شرایط سخت و حساس از تیم ملی حمایت کردند و با برنامه‌ریزی و حمایت در کنار فدراسیون فوتبال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راهبرد و هدف ما در فدراسیون فوتبال توسعه است. با مشکلاتی که فدراسیون فوتبال داشت، سعی داریم این راهبرد توسعه را دنبال کنیم. یکی از موارد توسعه و برنامه ما کمپ تیم‌های ملی است. به طور مرتب باید با تیم‌های منطقه بازی دوستانه یا رسمی داشته باشیم و داشتن اردو و کمپ در جزیره کیش یکی از اهداف ماست. امیدوارم با این تفاهم‌نامه به قراردادی واقعی برسیم تا تیم‌های ملی در کیش اردو بزنند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: توسعه نیز به سرعت حاصل نمی‌شود و امری زمان‌بر است. نگاهی ملی داریم که انسجام ملی را رقم می‌زند. در فدراسیون فوتبال نگاه وحدت‌بخش داریم و امیدواریم از ظرفیت منطقه آزاد کیش استفاده کنیم. برای توسعه و برپایی کمپ تیم ملی، فقط جزیره کیش مدنظر ما نیست و سایر مناطق کشور را در نظر داریم که در برنامه استعدادیابی ما نیز جای دارند.

عزیزی‌خادم خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی از این مرحله مسابقات انتخابی جام جهانی سربلند خارج شود. اعتبار و اعتلای تیم ملی به موفقیت تیم ملی گره خورده و امروز به این واسطه در جزیره کیش دور هم جمع شدیم. همه برای تیم ملی تلاش می‌کنند و خوشحال هستند. امیدوارم سال آینده در این روزها کمپ مدرن شده و بازسازی شده تیم ملی را در اختیار داشته باشیم و خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.

جعفر آهنگران رییس منطقه آزاد کیش هم در این مراسم گفت: در چند سال گذشته ۴۳ هزار متر مربع فضای ورزشی در جزیره را ارتقا دادیم. سرانه ورزشی در جزیره کیش ۱۱ متر برای هر نفر است که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌. ۲۳ مسابقه بین‌المللی و ۴۸ مسابقه ملی را میزبانی کردیم و اگر کرونا نبود این آمار افزایش پیدا می‌کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: ۸ آذر ۱۳۷۶ هیچ‌وقت فراموش‌شدنی نیست که بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی شور و هیجان بالایی در کشور رقم خورد. اطمینان داریم با تلاش فدراسیون فوتبال صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ نیز رقم خواهد خورد. می‌خواهیم در این راه همراه فدراسیون فوتبال باشیم و از امروز روابط‌مان را توسعه خواهیم داد و دربست در اختیار فدراسیون فوتبال هستیم که مشارکت خوبی داشته باشیم./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال منطقه آزاد کیش جزیره کیش جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود