Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نادری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده سهم عشایر اختصاص می‌یابد.

به گفته وی، از این میزان اعتبار سه میلیارد ریال برای تامین لوله جهت نزدیک‌رسانی آب شرب و آبرسانی سیار به عشایر این شهرستان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی سیار در مناطقی که چشمه‌ها به‌ صورت کامل خشک شده و یا در مناطقی که با کاهش دبی چشمه‌ها مواجه هستند از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد، گفت: برای آبرسانی سیار در این شهرستان یک دستگاه کامیون تانکر آبرسانی دولتی۱۲ هزار لیتری پیش‌بینی شده و بیش از ۱۰ قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری اظهار داشت: نقشه‌برداری و طراحی ادامه احداث جاده عشایری "پنبه کال" از پروژه‌های مصوب اعتبارات ارزش افزوده شهرستان در حوزه راه است که بازگشایی این ایلراه مهمترین خواسته عشایر منطقه و شهرستان است.

به گفته وی، با توجه به اینکه به دلیل خشکسالی عشایر استان چهارمحال و بختیاری با کمبود آب شرب جهت مواجه هستند و رفع مشکل این قشر نیازمند توجه ویژه کشوری به جامعه تولیدکننده عشایری است.

به گزارش ایرنا،۱۱۵ هزار و ۵۸ نفر در قالب ۲۲ هزار ۹۲۳ خانوار جمعیت عشایر استان است که از لحاظ جمعیتی رتبه دوم و از نظر تعداد خانواری این استان رتبه سوم ییلاقی کشور را داراست.

برچسب‌ها زندگی عشایری کوهرنگ کم آبی طرح های عمرانی چهارمحال وبختیاری سازمان امور عشایر ایران خشکسالی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری کوهرنگ کم آبی زندگی عشایری کوهرنگ کم آبی طرح های عمرانی چهارمحال وبختیاری سازمان امور عشایر ایران خشکسالی کارآمدی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کوچ عشایر قره داغ از قشلاق‌های دشت مغان شروع میشود و به ارتفاعات شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان، سراب وکلیبر ختم می شود و به تعلیف جمعیت دامی خود می‌پردازند. هر ساله پس از ارائه درخواست عشایر، کارشناسان استانی از محل بازدید کرده و در صورتی که تعداد خانوار‌های مستقر در منطقه بیش از ۲۰ خانوار باشند راه قبل از کوچ قشلاقی عشایر، برای عبور وسائط نقلیه برطبق مشخصات استانداراد بهسازی و مرمت می‌شود. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
درخواست اصلاح راه عشایران زحمت کش قره داغ اهر ارسباران
با خطر مواجه ایم. خیلی خطرناک‌ است، لطفاً پیگیری کنید.
با تشکر از مسئولین محترم شهروندخبرنگار جمهوری اسلامی ایران
اهر ییلاق روستای کقالق بطرف کمربندی اهر تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان