Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:13:40 GMT

ضرورت انطباق کارنامه و برنامه داوطلبان ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۵۰۷

ضرورت انطباق کارنامه و برنامه داوطلبان ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریعتمداری پیش از ظهر یکشنبه در وبینار تخصصی با موضوع «حضور حداکثری، انتخاب آگاهانه»، اصلی ترین شاخصه‌های دیدگاه احزاب سیاسی فعال در ایران را برشمرد و گفت: یکی از دیدگاه‌ها اعتقاد زیادی به ظرفیت‌های داخلی ندارد و گشایش را در خارج از مرزها می‌بیند و شاید این موضوع زبانی بیان نشود اما رویکردشان در چند سال اخیر گواه این ادعا است و دیدگاه گروه دیگر که به داشته‌های داخلی چشم دارد بر اساس ما می‌توانیم حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به سخنان امام علی (ع) مبنی بر ویژگی‌های روی کار آمدن منافقان و فاسقان، تصریح کرد: بیت المال را تضییع و بین خود توزیع می‌کنند و با افراد صالح سر ستیز دارند و امام راحل نگران این بود که امر امت به چنین گروهی واگذار شود.

وی با بیان اینکه چند نوع نفوذ و نفوذی داریم، افزود: یک عده از نفوذی‌ها عملیات تخریبی انجام می‌دهند و تا آخرین لحظه هیچ اقدامی نمی‌کنند که باعث شناسایی آنها شود و برای نمونه می‌توان به کشمیری اشاره کرد و شناسایی آنها بر عهده دستگاه‌های اطلاعاتی است.

شریعتمداری با اشاره به نفوذ در ساختار، گفت: کسی که در ساختار عمدتاً خود را به مراکز تصمیم ساز و سیاست پرداز نزدیک کرده و معمولاً به مشاوران نزدیک است و وظیفه دارد نگاه دشمن را در قالب دیدگاه‌های خودی تئوریزه کرده و به مسئولان القا کند و این طیف بر خلاف گروه اول، مجبور هستند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند و می‌توان از همین طریق آنها را شناخت.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه نیروهای انقلاب باید با نفوذ مبارزه کنند، اضافه کرد: بهترین راه شناخت این است که ببینیم آنچه که بر زبان دارند با آنچه که دشمن در پی آن است همخوانی دارد یا خیر.

این روزنامه نگار با بیان اینکه جبهه اصلاحات حالت به هم ریختگی دارد زیرا تمام برگ‌های برنده خود را به میدان آورده و باخته است، اضافه کرد: در هشت سال اخیر با نابلدی و ناکارآمدی مشکلاتی در حد فاجعه ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: جبهه اصلاحات ابتدا تاکید داشت که روحانی توسط حمایت آنها در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد اما اکنون سعی دارند به نوعی ابراز برائت کنند اما این موضوع پذیرفتنی نیست و بسیاری از وزرای دولت روحانی از جبهه اصلاحات انتخاب شدند.

شریعتمداری راهکار دیگر جبهه اصلاحات را توجیح اقدامات انجام شده و نشده دولت خواند و بیان کرد: دولت برای انجام اقدامات خود مصوبه و لایحه نیاز دارد و کاری که دولت می‌گوید می‌خواست انجام دهد اما برخی در داخل اجازه ندادند، دیده نمی‌شود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه باید به کارنامه اجرایی داوطلبان ریاست جمهوری دقت شود و آن را با برنامه‌هایی که این روزها ارائه می‌دهند، ارزیابی کرد، ادامه داد: باید ببینیم آیا برنامه کاندیدا با کارنامه موجود همخوانی دارد یا خیر.

شریعتمداری با تاکید بر پرهیز از تخریب خودی‌ها توسط یکدیگر، تصریح کرد: نظرسنجی‌ها تا حدودی شخص پیروز را در انتخابات مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: بدها از طریق تحریم انتخابات توسط خوب‌ها انتخاب می‌شوند و اگر کسی خواهان بهبود اوضاع فعلی است باید در انتخابات شرکت و گزینه مناسب را انتخاب کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اضافه کرد: برداشت من این است که انتخابات پرشوری در پیش است زیرا مردم ما مؤمن و هوشمند هستند و کسانی که اعلام قهر می‌کنند اندک هستند.

کد خبر 5223799

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین شریعتمداری انتخابات 1400 انتخاب اصلح انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز اردبیل مجلس شورای اسلامی ایلام مدیر مسئول روزنامه کیهان جبهه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!