Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@01:10:13 GMT

گفت‌وگوی آیت‌الله رئیسی با رادیو جوان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۷۲۳۴

آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» با حضور در برنامه صدای جوان «ویژه‌برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» به پرسش جوانان پاسخ داد.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» با حضور در برنامه صدای جوان «ویژه‌برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» ضمن معرفی سوابق کاری خود بیان کرد: به اقتضای شرایط ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دوره جوانی دادستانی شهرستان کرج و بعد دادستانی استان و سپس تهران را به عهده داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور، توفیق خادمی و تولیت آستان قدس رضوی و امروز به عنوان خدمتگذار کوچک مردم در جایگاه ریاست قوه قضاییه هستم.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: مهربانی، حساسیت وظایف شغلی و عدالتخوانی ۳ ویژگی مثبت من است. ۲ دختر دارم که ازدواج و تحصیلات عالیه را طی کرده‌اند.

وی با اشاره به دیدگاه خود در روابط سیاست خارجی اذعان کرد: ما باید با تمامی کشور‌های دنیا به ویژه کشور‌های همسایه که اشتراکات فرهنگی داریم تعامل داشته باشیم. ما از تجربیات خیلی از کشور‌ها استفاده می‌کنیم.   رئیسی گفت: ما ظرفیت‌های بسیاری داریم. چرا سهم ما در ارتباطات دنیا کم است. به نظر می‌رسد یکی از بخش‌های مهم دیپلماسی اقتصادی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت. حتما بازنگاهی در این باره باید صورت گرفت. جمهوری اسلامی با توجه به ظرفیت‌های بسیار اقتصادی و فرهنگی و جوانان صاحب اندیشه می‌تواند پیشرفت کند. بیشتر بخوانید: تغییری در مسئولیت‌های ستاد آیت‌الله رئیسی ایجاد نشده است/ نیکزاد؛ رئیس ستاد

تکمیل می‌شود

برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان

وزیران نفت ایران و پاکستان در جریان سفر رئیس‌جمهوری به اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت که امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت)  به همراه سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به اسلام‌آباد سفر کرده است با مصدق مسعود ملک، وزیر نفت پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار بر تحکیم روابط دو کشور به‌ویژه در بخش انرژی و نفت و گاز تاکید کردند.

توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی و صدور خدمات فنی و مهندسی از مهمترین محورهای مذاکرات وزیران نفت ایران و پاکستان بود.

رئیس‌جمهوری امروز در نشست مطبوعاتی مشترک با شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد: ممکن است برخی تعمیق همکاری‌ها و روابط دو کشور را نپسندند، اما آنچه برای ما اهمیت دارد تداوم همکاری‌های دو کشور با هدف تأمین منافع دو ملت است. از این رو در نشست‌ هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان تصمیم گرفتیم برای ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی در گام نخست مبادلات تجاری را ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهیم.

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیسی و هیئت همراه به اسلام‌آباد، مقام‌های ایران و پاکستان امروز پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور رئیسی و شهباز شریف، هشت سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی امضا کردند.

براساس این گزارش، تهران و اسلام‌آباد در دولت سیزدهم برای تقویت و توسعه روابط راهبردی تلاش کردند و این سفر نیز همسو با این اهداف انجام می‌شود؛ زیرا دو کشور افزون بر اشتراکات فرهنگی و تمدنی، بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند؛ تبادلات تجاری ایران و پاکستان اکنون سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار است.

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان