Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشیار مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تولید دانه روغنی کلزا در مناطق گرمسیری پارسال ۳۶۱ تن بوده است گفت : میزان تولید این محصول امسال به بیش از ۵۲۸ تن رسید.

او گفت : از این میزان کلزای تولید شده ۴۶۴ تن را مجتمع کشت و صنعت ماهیدشت بصورت توافقی و ۶۴ تن را هم شرکت غله و خدمات بازرگانی خریداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه افزود: امسال ۴۷۰ هکتار از اراضی مناطق گرمسیری قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی زیر کشت کلزا رفت.

او افزود: برداشت کلزا در مناطق گرمسیری از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا اوایل خرداد ادامه داشت.

هوشیار گفت: کار برداشت کلزا در مناطق سردسیر و معتدل هم پایان همین ماه (خرداد) آغاز می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی محصول کشاورزی اراضی کشاورزی مناطق گرمسیری کلزا در مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس خبر داد و گفت: نرخ‌های جدید از امروز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا دوستی امروز_ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش هر ساله کرایه تاکسی و اتوبوس اظهار کرد: امسال این افزایش در برخی مسیرها بیشتر و در بعضی مسیرها کمتر اعمال شده است.

وی افزود: براساس نرخ‌های جدید اعلامی، کمترین کرایه تاکسی در کرمانشاه شش هزار تومان و بیشترین آن ۱۲ هزار تومان است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس هم برای مسیر کریدور شمال به جنوب (تاقبستان-فردوسی) پنج هزار تومان، برای مسیر شهرک‌های پردیس، کرناچی، ظفر، دانش، نصر و نوکان چهار هزار تومان و برای سایر مسیرها سه هزار تومان است.

دوستی اضافه کرد: این نرخ‌های جدید از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

وی تاکید کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه، نرخ‌های مصوب در مسیرهای مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها و در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

کد خبر 749409

دیگر خبرها

  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید