Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:19:48 GMT

روسای ستاد انتخاباتی شورای وحدت انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۱۴۱۴

روسای ستاد انتخاباتی شورای وحدت انتخاب شدند

به گزارش ایرنا از کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، منوچهر متکی روز دوشنبه گفت: در ۹ ماه گذشته دفاتر شورای وحدت در استان‌های مختلف کشور تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اکنون در بیست استان، روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت تعیین و احکام آنها صادر شده است تا بتوانند با تجمیع همه نیروهای انقلابی و ارزشی در استان‌ها و مناطق خود نسبت به برگزاری باشکوه انتخابات ۲۸ خرداد و فعالیت تبلیغاتی موثر برای نامزد انقلابی، فسادستیز و مردمی مورد نظر شورای وحدت یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته سخنگوی شورای وحدت، مرید علی محمدی در استان کرمانشاه، جعفر گرزین در استان گلستان، سید علی ادیانی در استان مازندران، سید محمد هاشمی فرد در استان بوشهر، قاسم هاشمی تختی در استان هرمزگان، مهدی عرب پور در استان کرمان، محمد جواد سلمانپور در استان فارس، مهدی بیگ محمدی در استان زنجان، شاهین فکور در استان کردستان، حسن نوروزی در استان تهران به عنوان روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت انتخاب و حکم آنها صادر شده است.

به گفته متکی همچنین، حسین ایمانی در استان آذربایجان شرقی، سید موسی بلادیان در استان خوزستان، شیرعلی خرامین در استان کهگیلویه و بویر احمد، علی حسین محمد ظاهری در استان همدان، شریعت زاده در استان لرستان، ابوالفضل اخوان در استان خراسان شمالی، محمد لاکانی در استان گیلان و احمد سالک کاشانی در استان اصفهان به عنوان روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت انتخاب و حکم آنها صادر شده است.

برچسب‌ها استان گلستان انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی هرمزگان بویراحمد منوچهر متکی استان فارس حسن نوروزی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی استان گلستان انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی هرمزگان بویراحمد منوچهر متکی استان فارس حسن نوروزی اخبار کنکور انتخاباتی شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان